• asfaltsblomman

Designa egna skor

Har nån av er designat egna skor på matildasfest.se?

I teorin låter det bra, jag har svårt att hitta skor som passar, då mina fötter är breda och korta, men känner mig ändå rätt osäker på om det kommer bli som man tänkt? Nån som vet??

• Svar på tråden Designa egna skor
  • NyfikenRosa

Ville bara informera dig om att dom inte ens vet när order kommer fram eller när deras leverantör jobbar. Jag tänkte lägga en beställning hos dom på en väska och ett par skor som jag hittat på nätet men dom kunde inte ge ett svar på hur lång tid det skulle ta och dom hade inte ens fått ett svar från deras leverantör efter 1 vecka. Men dom sa att dom skulle lägga beställningen så fort jag hade betalat 200kr till deras bankgiro???

Så mitt råd kolla på någon annan nätbutik.

• CeKe

Jag har precis beställt skor av matildas och har fått jättebra respons. Hon berättar allt, när hon sett inbetalningarna komma in, när beställningen till leverantörern går iväg, när skorna kommit till henne, när hon skickar dem. Jätteservice på det sättet. Mina skor skickades från henne igår, så jag borde få dem nästa vecka.

Jag har också breda fötter och har svårt att hitta finskor, så kan återkomma med mer info när jag fått dem!

• CeKe

Kan säga att det gick fort från att jag beställde också, trots alla helger som varit nu!

• Katarina Michael

Jag beställt skorna och rekommendera att se till att få dem breda, men visst de tar tid men otroligt bra service, mina skor kom men var för smala och för kort rem, skickade tillbaka dem och nya gjordes utan tjafs.... sköna skor...

Men de är bra om man är ute i god tid, för 3-5 veckor tar de och i mitt fall tog de 10 eftersom de behövdes göras om.

• KatjaB

nyfikenrosa: vad tråkigt att du fått så dåligt intryck av dem. Själv har jag bara positivt att säga om dem.
    Dels har jag kollat priser och tyger mm till en klänning, men hittade orginalet billigt och kör på den. Men väska och skor har jag köpt. De är hur fina som helst.

TS: Skorna designade jag själv med en annan klack och häl än vad det var på bilden, en annan färg osv. Hon fattade precis hur jag menade och skorna är fina som små utsökta praliner
    Tog 2 veckor from att jag betalat handpenningen.
    Ang. storlekar så är det ju olika hurdana fötter man har förstås, jag har 36:or och har aldrig några problem med att hitta skor i rätt storlek, dessa var både bekväma och inte alls för smala eller klämda tår.
    Däremot så är det allra bästa att mäta fötterna, både runt och längd för att få exakt rätt. Jag chansade men är du orolig att de inte kommer passa så är det ju bra att göra det.

• vigsel09

Hej!
    Jag köpte också mina underbara ljusrosa brudskor på Matildasfest.
    Jag bokade tid och åkte dit och kollade lite på de skor de hade inne och på de olika färgerna de hade.
    Sen beställde jag och det gick fort med leveransen men jag gjorde det ändå i god tid för säkerhetsskull.
    Kan verkligen rekommendera dem!
    En kompis köpte ett par champagnefärgade skor till vårt bröllop och även det gick smidigt.
    bild i galleriet.

Svar på tråden Designa egna skor