• metaley

Fylla ut festprogramet!

Ja vet att de finns jätte många trådar om festpogramen å jag har snart kollat igenom d flesta.

Men vill änndå höra om de finns något nytt på den fronten, för ja ahr totalt ideé torka nu.

D vi har än så länge är:
    Festgiro lapp
    Välkommns text
    Dikt
    Meny
    Tablå
    Ordingsregler
    Test - Vilken typ av bröllopsgäst är du?
    En bild på oss som ja ahr gjort om lite
    Barns tankar om kärlek
    Fakta om äktenskapet

Men d känns så lamt, vil ha me lite till.

Så några tipps på hur man kan fylla ut d? :D

• Svar på tråden Fylla ut festprogramet!
  • Sebastiána

Fakta om dig respektive din make, typ "Visste du att".
    Bilder från när ni var små och tonåringar.

• Bluebride

bordsplaceringen med liten notering av varje gäst
    Korsord

• AlaM

Intervjuer med föräldrar, syskon, brudparet själva...

• lyckans lycka

jag är också nyfiken på testet

• metaley

Här är länken till "Vilken typ av bröllop gäst är du?" där ja hittade testet

evasleva.blogg.se/2007/august/vilken-typ-att-brollopsgast-ar-du.html

Bilder på os när vi va små och tånoringar hade ja jätte gärna velat ha me, men min killes hus bran för några år sen så dom flesta korten bran up. Och nu innan jul så bran hans pappas hus så dom få korten så va kvar vart förstörda :(

Sebastiána
    Har du några förslag på "Visste du att..."?

• Bluebride

jag hade också gärna ha kort, men en kärring som vi bodde hos har snott min pärm, så jag har inte så många kort från min barndom längre och de är de enda kort som finns.

• Sebastiána
    Bluebride skrev 2010-01-08 10:50:46 följande:
    jag hade också gärna ha kort, men en kärring som vi bodde hos har snott min pärm, så jag har inte så många kort från min barndom längre och de är de enda kort som finns.
    Jäkla kärring, vad skulle hon med den till?!!!
  • Bluebride

hon och hennes kille har snott mycket. Hela min mirandasamling har hon sålt på tradera, nu kan jag inte ens se dem längre och polisen gör ju inget, fast jag har vittne, men henne har de inte kontaktat. Är så ledsen över allt de har gjort att jag lider psykiskt och mår dåligt jämt.

• Sebastiána
    Bluebride skrev 2010-01-08 11:40:43 följande:
    hon och hennes kille har snott mycket. Hela min mirandasamling har hon sålt på tradera, nu kan jag inte ens se dem längre och polisen gör ju inget, fast jag har vittne, men henne har de inte kontaktat. Är så ledsen över allt de har gjort att jag lider psykiskt och mår dåligt jämt.
    Stackars dig. De måste vara helt sjuka som gör något sånt!
  • Villesmamma

Vi hade:
    INFO Presentation av alla, Toastmaster,tärnor,hovmästare,fotograf,kameraman,dj osv
    INFO Menyn och viner
    OM BRUDPARET, vi bad våra föäldrar skriva om oss och jag la till deras bröllopskort i hemlighet:)
    SåNGER
    GÄSTER Procent om gästerna och sen bord för bord presentation av gäst för gäst.

• Sebastiána
    Villesmamma skrev 2010-01-08 13:22:29 följande:
    Vi hade:INFO Presentation av alla, Toastmaster,tärnor,hovmästare,fotog raf,kameraman,dj osvINFO Menyn och vinerOM BRUDPARET, vi bad våra föäldrar skriva om oss och jag la till deras bröllopskort i hemlighet:)SåNGERGÄSTER Procent om gästerna och sen bord för bord presentation av gäst för gäst.
    Fint att lägga in föräldrarnas bröllopskort!!!
Svar på tråden Fylla ut festprogramet!