• Sofia Oktoberbruden

Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!

Jag söker med ljus och lykta efter en hobbyfotograf i Göteborgsområdet. Vi har en väldigt begränsad budget men skulle ändå vilja ha lite fina bilder från bröllopet.

Är det någon som har några tips? Hittar väldigt lite när jag söker runt här på Bröllopstorget?

• Svar på tråden Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!
  • Bluebride

synd att ni bor så långt bort. Älskar att fotografera och tror säkert jag skulle kunna fixa fina bilder, men jag bor på andra sidan landet. Har själv haft problem med fotograf, men kontaktade vår lilla bytidningsfotograf, han tar bara 500kr, passade i vår tighta budget.

• Morfrumatte

Vad har ni för budget gällande detta?

• Sofia Oktoberbruden

Vad bra det löste sig för er. Tyvärr tror jag inte att det är riktigt lika lätt här i GBG... Jag har kanske orimliga idéer när jag vil ha fina bilder nästan gratis? Skam den som ger sig...

• Sofia Oktoberbruden
    Morfrumatte skrev 2010-01-07 20:44:31 följande:
    Vad har ni för budget gällande detta?
    Vi vill ha det så billigt som det bara går. Vi hade eg tänkt välja bort bröllopsfoton helt, men det känns tråkigt. Risken finns att vi (iaf jag) ångrar oss.
  • Sofia Oktoberbruden

Nu har jag kollat runt lite till. Heldag verkar inte ens gå att tänka på. Hu så dyrt!

• JBB

Vi söker också efter en hobbyfotograf, någon som vet någon i Jönköpings trakten?

• EllaBellaG

Jag hade en tanke för länge sedan att man kunde låna in studenter från något medieprogram.. de skulle kanske bli glada av en möjlighetatt få bygga upp en portfolio och skaffa referenser...Om man vågar chansa alltå.. ;)

• Bluebride

någon fotoskola eller kanske någon foto-studiecirkel då?

Om någon betalar min tågbiljett t/r + 500 kr för arbetet så kan jag fota.

• Sofia Oktoberbruden

Jag vill gärna se något man gjort innan - Riktigt så mycket vågar jag inte chansa. Men vår fotobudget sträcker sig inte längre än ett par tusen, på sin höjd.

• Sofia Oktoberbruden

Jag menade detta som en kommentar till EllaBellaG ovan, inte till dig Bluebride ;)

Svar på tråden Hobbyfotograf alt lågt pris i GBG? Hjälp!