Inlägg från: AndLisa |Visa alla inlägg
  • AndLisa

2011 brudar del 5

Tänk att vi Redan har en ny tråd!! Jag undrar också vart Rean på Lillys är? Och är det någon som har varit på bröllopsmässan? Är det värt 180 kr. att gå på den?

• AndLisa

Hej på er! Det var länge sen jag skrev här. Nu har vi sparat våra första slantar till bröllopet och nu känns det helt plötsligt så oerhört mycket närmre! Vi var också på bröllopsmässan i helgen och jag kan väl ärligt säga att den var sådär, men väl där köpte jag min första bröllopstidning..haha!

Jag är så sugen på att berätta för föräldrarna redan nu men på ett sätt vill vi vänta med det ett litet tag till.

• AndLisa

Halloj! Igår preliminärbokade vi festlokalen, den blev lite dyrare än vi tänkt men vi bestämde att prioritera lokalen! Nu ska jag skicka mail till kyrkan också!
    Trevlig söndag

• AndLisa

ALLIMA: Ja, verkligen. Fick en bekräftelse på preliminärbokningen idag, de verkar verkligen serviceminded där! Vi var och tittade igår och hon som visade oss var jättetrevlig och gav verkligen svar på alla våra frågor. Nu håller vi bara tummarna att priserna inte går upp till 2011.

Hur långt har ni andra kommit?
    Jag tycker det är svårt med budgeten eftersom man då måste veta på ett ungefär vad saker och ting kostar. Det blir mycket att kolla upp bara för att göra budgeten rimlig.

• AndLisa

Haha, ja jag har också en tendens att vilja börja i "fel" ände. Men det är ju så roligt att planera de där småsakerna. Egentligen spelar det ju ingen roll var man börjar, allt ska vara klart samtidigt ändå:)

Svar på tråden 2011 brudar del 5