Inbjudningarna!
Ni som har skickat iväg era inbjudningar- vågade ni lägga dom på lådan eller gick ni till ett postställe o lämna in dom där?
Ni som har skickat iväg era inbjudningar- vågade ni lägga dom på lådan eller gick ni till ett postställe o lämna in dom där?
Bara för att du ens funderat på det, så tycker jag att du ska lämna dem på ett "postställe" =) annars är det bergis nån unge som hittar nån gammal raket och smäller brevlådan JUST den dagen!!
Lita på din "magkänsla"!
Jag har precis skickat mina, och ja jag gick till Posten med dem.
Exakt som fruMe kände jag; bergis nån unge som hittar nån gammal raket och smäller brevlådan JUST den dagen!!
men hur ofta smäller någon sönder brevlådor?
Vi skickade alla våra save the date och tidigare tackkort mm från andra tillställningar genom att lägga dem på lådan. Har alltid hittills kommit fram
Självklart händer inte det speciellt ofta, men speciellt svårt att ta de extra stegen till Posten är det ju inte heller OM man nu vill det och tycker det känns bra.
För ett par år sedan fick jag inbjudan till min systers födelsedagsmiddag tre veckor EFTER att den varit. Som tur är pratar vi ofta på telefon så jag fick inbjudan så istället. Tänk om något sådant skulle hända! Bästa att ringa runt till dem som inte O.S.A:t och fråga om de fått inbjudan!!!
Kanske inte så ofta men i Sala med omnejd så har nu 3 st (tror jag att det var) blivit sprängda inom loppet av 2-3 veckor! Jag skulle inte våga chansa iallafall!
Det är ju inte så jobbigt att gå med dem till posten istället, så det kan man ju göra.
Det här är ju underbart! Jag som trodde jag hade koll på allt man borde göra/inte göra... :)