• minimis

Nån som vill sälja lite Knoppa lakan?? :)

Funderar på att ha knoppa lakan från ikea som stolsöverdrag, tönkte för "säkerhetsskull" kolla om det är någon som redan gift sig och vill sälja dem? Eller kanske ångrat sig..
    Jaja, det skadar ju inte att försöka!!

• Svar på tråden Nån som vill sälja lite Knoppa lakan?? :)
  • Aleta

Kolla den här sidan som startades av en BT-medlem efter att det hade varit en lång tråd där folk lånade prylar av varandra. Alla samlades så här istället, för det blev lite rörigt att hålla reda på vem som lånat vad i en vanlig tråd.

delarmedmig.se/

• Jojjo82

Det är min sida

Aleta skrev 2010-01-13 22:10:50 följande:
    Kolla den här sidan som startades av en BT-medlem efter att det hade varit en lång tråd där folk lånade prylar av varandra. Alla samlades så här istället, för det blev lite rörigt att hålla reda på vem som lånat vad i en vanlig tråd.delarmedmig.se/
  • Aleta

Just det!
    All heder till dig, ett jättebra initiativ tycker jag!

Jojjo82 skrev 2010-01-13 22:33:41 följande:
    Det är min sida
  • patrikoannika

Ni kan få köpa våra lakan. Men efter den 15 maj! Hi hi.. . Vi har 80 stycken, men jag kan inte lova hur många som är användbara...

• minimis

Vart bor ni? Behöver till 3 juli så det är lugnt!

• Waldekranz

Ni kan få köpa våra oxå, om Helsingborg är långt bort. Vi har 200 st.

• minimis

Vart bor ni då?

Och till er båda; Vad kostar de? :)

• Augusta2011

Finns det några bilder på hur det ser ut när man sytt stolöverdrag av lakan?

• Waldekranz

minimis, skratt. glömde helt bort att säga var jag vi bor. Vi bor i Jönköping, men bröllopet kommer att hållas i Strängnäs, så vilket som är närmast för er. Vi ska köpa dem på Ikea här nu framöver, därköper vi dem för 25 kr så vi tänkte sälja dem för 15 kr.

• Racolina

Går att sy på många olika sätt, vissa syr inte alls utan bara lägger på dem. Det finns att titta på om du googlar.

Jag tänkte först sy "krångliga" men sen hittade jag den här bilden:
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1102564

så nu tänker jag göra sånna enkla och knyta grön tyll rund om, inte sy fast en rosett.

Har köp knoppa och räknar med att jag får ut 5 på varje lakan. Ska sy 100st så ju enklare och billigare desto bättre!

Ska sy dem helgen 20-21 feb (får hjälp av systrarna) sedan kan jag lägga ut bilder och visa hur det blev.

Svar på tråden Nån som vill sälja lite Knoppa lakan?? :)