Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Tips & tricks

vinlista.. hmmm... drömmer mig bort från mitt usla skrivbordskaffe

• Ab fab

Dubai- jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Se öken, se stranden och kolla inomhusskidbacken var en tanke. Tar tacksamt emot alla tips

• Ab fab

Tack för tipsen- jag får se om jag kan locka med min manlige medelålders kollega på seriös shopping

• Ab fab

segelbåtar och cykling.... antisnobbistisk som sjutton

• Ab fab

tack Anne, gamla båtar verkar som ett perfekt mål. Har du bott i Dubai?

• Ab fab

om det är ok så kommer fler frågor. Om man skall shoppa - vad är det bäst- roligast- mest lönsamt- att handla?

• Ab fab

Wiesbaden- det är i krokarna där jag brukar hålla till (Bad Homburg) Var där förra vecken men då var det snö och nollgradigt. Så skönt att våren börjar närma sig

• Ab fab

hej Piggelin
    kul att se dig här. Visst är det fint på Björholmen. Dit åkte vi på söndagen efter vårt bröllop för ett par dagars total avkoppling. Slutet av augusti- stilla och vackert, nästan öde. perfekt för oss

• Ab fab

ja Björholmen är verkligen en oas. vi gick ju omkring i en post-bröllopdimma så det passade perfekt med att det var stängt. vi hade också en studio med en balkong ut mot havet.

Min senaste helgtur var till ett pensionat i Frillesås. Trevligt pensionat men inget speciellt. Och vilken ful ort (hoppas jag inte trampar för mycket på någons tår). Rostig Volvo 760, Konsum på dekis och en känsla av västkust hillybilly.

Det låter underbart med NY. Slovenien låter spännande. Vi har fastnat i våra sommarplaner. Jag var inne på St Petersburg men har inte riktigt hittat ett bra koncept ännu

• Ab fab

Är det någon som har ett restaurangtips i Stocholm?

26 mars skall vi på Björn Skifs på Cirkus. Jag tror att det börjar 19.30 så vi behöver ett ställe som vi kan gå till vid 17. Gärna med gångavstånd till Cirkus eller vid Slussen så vi kan ta färjan.

Svar på tråden Tips & tricks