• las vegas bruden

I morgon ska jag fria till min sambo!! =)

I morgon firar jag och min sambo 4 år tillsammans och jag tänkte slå på stort och fria till honom. Tänkte ringa restaurangen vi ska till för att be dem ställa fram lite bubbel på bordet. Det blir första överraskningen! Tänkte slå till efter att vi beställt maten.

Vi har pratat om det.. Frågan är egentligen bara när.. Jag hade tänkt nästa sommar. Vi är överens om att vi ska göra en mc resa på route 66, från Chicago till Las Vegas. Och i Las Vegas ska vi säga ja till varandra vid Valley of fire.

Till mitt lilla frieri i morgon har jag fixat och trixat med ett kort som jag ska ge. På framsidan är det en bild på rout 66 och på baksidan står det några fina, väl utvalda ord. I slutet står det: "Så det är med stor glädje och mycket nervositet jag frågar dig: -Älskling vill du gifta dig med mig" Blir nervös bara jag tänker på det!

Oj.. Detta blev långt och kanske inte helt sammanhängande, men hoppas någon orkade läsa!

Någon mer brud som friat till sin man? =)

• Svar på tråden I morgon ska jag fria till min sambo!! =)
  • emelieochlinus

Vad spännande! Lycka till i morgon!

• Alvs

Åh, vad härligt det låter! Lycka till!

• Niini

Lycka till!

Jag friade väl till min även om vi kom öeverns tillsammsn när vi skulle förlova oss så gick jag ner på knä när det var dags om frågade om han ville gifta sig med mig om nåt år (det var -06) :)

• las vegas bruden

Tack så mycket! Hoppas det blir lyckat! =) Jag kommer längta ihjäl mig i morgon tills vi ska gå och äta.. Efter maten ska vi se snabba cash. Det blir nog en bra kväll, håller tummarna för det i alla fall!

• KatjaB

lycka till!! Åh, du måste berätta om hur det gått, men det låter ju som att ni redan bestämt att ni ska gifta er

• las vegas bruden
    KatjaB skrev 2010-01-15 23:53:51 följande:
    lycka till!! Åh, du måste berätta om hur det gått, men det låter ju som att ni redan bestämt att ni ska gifta er
    Ja, vi har bestämt att vi någon gång ska gifta oss.. Frågan är bara om han vill 2011 eller vänta en massa år. ;) Vi är 25 år nästa år och planen har väl varit att vi ska vara lite äldre, men denna resan känns så perfekt att göra nu innan vi skaffar syskon till sonen. Jag är jätte nervös, men det värsta som kan hända är att han säger att han vill vänta. Och då får jag längta efter nästa barn istället, eller det gör jag väl ändå men aah.. Vet inte hur jag ska förklara riktigt.
  • Fröken Strössel

Åh vad spännande! Lycka till idag

• MrsVegas

Lycka till! Extra kul att ni också planerar Vegas-bröllop!

• las vegas bruden

Killen är och tränar just nu så ringde nyss till restaurangen och bokade bord och bad dem ställa fram champagne på bordet så det är klart när vi kommer. Han kommer nog bli överraskad när han ser det och då är det ändå bara början.. ;)

• las vegas bruden

Hej på er! Han sa JAAA så i morgon ska vi ringa företaget som vi ska boka mc resan med och fråga lite frågor.. Sen bokar vi så fort vi kan. Och efter det är allt i rullning!

Jag är löjligt glad och fattar inte riktigt att jag ska bli fru nästa år, men det finns inget hellre jag vill!

Om det är möjligt gifter vi oss i maj, men vi får se.. Resan och griftemålet blir av, vill egentligen bara skrika rätt ut!

Svar på tråden I morgon ska jag fria till min sambo!! =)