• äntligen på väg

Äntligen Fredag del 20

Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

Tråd 1-19= 29317 inlägg

• Svar på tråden Äntligen Fredag del 20
  • janos

Kramar är alltid välkomna! Här kommer några i retur också.

• janos

Äpv, hur går det för er med det lilla knytet? Hur känns mammalivet?

• anne på grönkulla

här försöker jag samordna familjes jämna firanden, vilken mardrömsuppgift när all ahar olika parallella planer o inte pratar med varann...

• mammacatta

*tittar in och läser*

Jag lider med er som har bekymmer, Janos och Anne närmare bestämt.
    *kram*

Har ont. Väderomslag.

• mammacatta

Snöstorm ute. Vi blir hemma imorgon, tänker inte chansa på att det eventuellt går att lämna barnen på dagis. Jag har hellre sovmorgon.

Dessutom är jag avstängd från FL igen, jag retade tydligen för många 21åringar den här gången...
    Så här var det: en jubelåsna startade en tråd där hon spydde galla över alla mammor som inte tränade bort sina graviskilon och sminkade upp sig jämt. Jag blev trött och startade en tråd där jag ondgjorde mig över hur jobbiga ytliga unga mammor är.
    (Sen dök det upp ännu ett inlägg från idioten som glatt deklarerade att hon är SDare. *suck*)
    Vad värre är att exakt noll av de 21åringar som läste tråden fattade vad där stog. Typ alla blev arga på mig för att jag a)klagade på unga mammor b) klagade på att man vill träna för att må bra c)tyckte det är kul med smink. INGEN fattade att det är en kombination av ord!
    Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ingen läste heller tråden när de svarade så alla förklaringar fick dras en gång per sida. Avslutningsvis fick jag mer personangrepp i den tråden än jag normalt får på ett helt år.
    Men det är jag som är avstängd. Go figure.

• äntligen på väg

MC: Å, så det var din tråd, såg den i listan för "populära trådar just nu" men gick aldrig in och läste. Men det skulle jag alltså gjort!

Janos: Jodå, mammalivet är fint . Blir galen på alla konstiga hormoner dock! Var ju rätt förskonad från humörsvängningar under graviditeten men nu har jag fått igen . Wilma är iaf världens finaste lilla tjej och hon växer så det knakar

• mammacatta

Synd äpv, den var hysteriskt rolig långa perioder. Det är väldigt roligt att läsa svar som låter som goddag yxskaft.
    Nu är den borta...

Me evil.*hehe*

• janos

Jag kompletterar:

BLÅST

BLÅSTARE

BLÅSAST

Cybermamman skrev 2010-01-28 09:29:27 följande:
    Hej.Jag måste bara få säga en sak.SNÖSNÖARESNÖASTSlut på meddelandet.
Svar på tråden Äntligen Fredag del 20