• Kärleken9

Tips på nätet

Nån som har något tips om ställen som man kan beställa släta ringar, typ förlovningsringar, på nätet. Har förlovningsringar från guldfynd men tänkte man kunde komma billigare undan till vigselringar.

• Svar på tråden Tips på nätet
  • Tessie

Ser att tråden är ett år gammal, men jag skulle gärna också vilja veta :) Har hittat ett par fina från Schalins men borde kunna hitta dem billigare på nätet tycker jag. Vilka butiker rekommenderar ni och vilja ska man undvika?
    Tacksam för svar!!

• lolinda

Hej! Vi beställde från ringbutiken.se och vi är jättenöjda och kom undan mkt billigare. Kolla på exakt likadana från schalins och de skulle kosta 15000 ungefär, vi betala 9300 på ringbutiken. Finns i alla priskategorier.

• johanna 1985

Om jag inte minns fel så var det några som klagade på just Ringbutiken här inne på forumet.

Jag har inte så mycket erfarenhet själv, men handlade ganska nyligen hos NVN Jewels och blev mycket nöjd.

Priserna är rimliga samt att kvaliteten går inte att klaga på. 

http://www.nvn-jewels.se/

• pumiz

Ja, jag håller med föregående talare att www.vigselbutiken.se har bra priser och jag är jättenöjd över att ha handlat hos dem! :) Billigt och snabb leverans :)

Svar på tråden Tips på nätet