Har dina tärnor/tärna blommor?
Bara undrar hur ni andra gör, jag tror inte att jag vill att tärnorna ska ha buketter, men hur gör ni, o vad tycker ni?
Bara undrar hur ni andra gör, jag tror inte att jag vill att tärnorna ska ha buketter, men hur gör ni, o vad tycker ni?
Min tärna hade en mindre variant av min brudbukett. Jättefint!
ja, det e också en tanke jag haft om dom ska ha, så en mindre variant av min, men kan inte bestämma mig..
Min tärna kommer att ha en enkel ros med långt skaft samt lite grönt o någon limefärgad blomma som ingår i min bukett. Kändes mest "rätt" för oss kontra att hon skulle ha en mindre variant av brudbuketten
Så har jag tänkt göra, har dock inte pratat med mina tjejer om det...
Cylt skrev 2010-01-18 14:52:55 följande:
jag vill ha en så pass liten bukett själv att det knappt går att fixa en mindre till tärnan. men det där med bara en blomma och något grönt lät ju väldigt fint!
Pratade med min tärna och hon kände inte att hon behövde någon, hon kommer ju hålla min bukett under vigseln. Så då är det bara när man går upp och ner i altargången...rätt dyra blommor för den minuten. Så det känns bra, blir LITE mindre utgifter iaf.
Min tärna tycker inte om blommor så hon vill inte ha något bukett alls
vet inte hur vi ska göra än, det är ju rätt fint med tärnbuketter men jag har blivit väldigt förtjust i tanken att de istället för blommor skulle få en varsin snygg svart solfjäder istället. Men vi får se, ska kolla vad de vill ha själva