Har dina tärnor/tärna blommor?
Bara undrar hur ni andra gör, jag tror inte att jag vill att tärnorna ska ha buketter, men hur gör ni, o vad tycker ni?
Bara undrar hur ni andra gör, jag tror inte att jag vill att tärnorna ska ha buketter, men hur gör ni, o vad tycker ni?
Min tärna hade en mindre variant av min brudbukett. Det är en calla för varje ;) Jättefint
Mina tärnor ska inte ha en minivariant av min brudbukett utan om det finns lupiner när vi gifter oss ska vi ha det som bordsdekoration bland annat och skulle därför göra små fina buketter av lupiner till mina tärnor Billigt och ändå lite matchande
Var hittar man fina solfjädrar?
ebay.. mitt mecka
eftersom jag har sidenblommor så har jag beställt en bukett till min tärna, men när jag beställde hade jag två tärnor, men ena har dragit sig ur, så jag har en bukett över.
När jag var tärna på min väninnas bröllop hade jag ingen bukett men däremot callor i mitt hår som matchade hennes bukett-snyggt.Mina flickor som ska vara med på vårt bröllop har jag ej bestämt om de ska ha någon liten bukett eller om de ska få varsin ringkudde att hålla i (min M2b ska också ha en ring)De får ju sina långa hår smyckade med blommor.
Jag funderar på att låta mina tärnor ha blommor bundna runt armleden som ett varsitt armband.
Jag hade nog inte tänkt att tärnorna skulle ha några blommor
badkulan 83 skrev 2010-01-18 20:44:12 följande:
Ett tips är att göra tärnbuketten som brudbuketten fast i mindre format. Om man som brud vill spara sin bukett så kan man ändå kasta tärnbuketten till alla singeldamer - och därmed inte vara orolig för att den ska gå sönder eller att man inte får tillbaka den