• utomlands

Vad är det största MÅSTE för ditt bröllop?

Vad är ditt Måste för ert bröllop?
    Ringen? Blommorna? Föräldrarna? Eller kanske nått helt annat? Vad får INTE saknas?

• Svar på tråden Vad är det största MÅSTE för ditt bröllop?
  • Aleta

Förutom brudgum så skulle jag säga glada gäster.

• BrideBecks

Min familj och mina vänner. Jag vill dela denna dag med dem, skulle inte vilja göra detta utan dem.
    Jag nästan räknar med att något kommer gå på tok trots att man planerar in i minsta detalj men huvudsaken är att jag har mina nära och kära där, och min blivande man såklart!

• a n n a

att vi kommer ihåg att säga ja till varandra ;)

• KatjaB

Att vi har varandra och fortfarande är lika kära och glada, och att vi får en riktigt rolig fest med vänner och släkt.
    Sen finns det ju förstås materiella saker som känns mer eller mindre viktiga, svårt att lägga i prioritetsordning men visst lägger jag ner stor möda på att vara snygg och blommorna. Sen måste inte allt vara det dyraste alternativet men det är noga utvalt
    I efterhand tror jag nog att man kanske mest tänker på ringen, av alla "saker", det är ju det enda som man kommer fortsätta använda till skillnad från allt annat som bara är för dagen

• Malla och Mojje

Har svårt att bestämma mig för om det är hur fin jag känner mig eller om det är hur bra fest det blir! He he! Delad första plats tror jag. Det är otroligt viktigt att folk har en kul dag och kväll - skulle få panik om jag märker att det blir segt och att festen dör!! Skulle dock även få panik om jag inte känner mig fin....

• utomlands

En kompis berättade om en vigsel hon varit på i våras. När brudparet gick ner för altargången ser bruden att hennes mamma pekar halvdiskret mot händerna. - Bruden hade glömt buketten hemma på köksbordet och inte märkt det! Paret gick hand i hand ner för gången, men mamman var den enda som märkte det!
    Kul historia tycker jag, roligt minne!
    En miss kan bli charmiga minnen för livet! =)

• Malla och Mojje

Hua! det är ju sånt där som jag drömmer mardrömmar om !!

utomlands skrev 2010-01-19 09:19:26 följande:
    En kompis berättade om en vigsel hon varit på i våras. När brudparet gick ner för altargången ser bruden att hennes mamma pekar halvdiskret mot händerna. - Bruden hade glömt buketten hemma på köksbordet och inte märkt det! Paret gick hand i hand ner för gången, men mamman var den enda som märkte det! Kul historia tycker jag, roligt minne! En miss kan bli charmiga minnen för livet! =)
Svar på tråden Vad är det största MÅSTE för ditt bröllop?