• Martinaa

Vart köpa frimärken i Göteborg?

Finns det nåt ställe som har lite bredare utbud av frimärken, och inte bara en variant med en sjöstjärna på? Ska till "götet" imorgon nämligen.

• Svar på tråden Vart köpa frimärken i Göteborg?
  • SD 2010

Det vet jag inte, men man kan köpa ett häfte som heter " Tillsammans" på posten.se Det är iallafall lite kärlekstema på dem =)

• Martinaa

SD 2010 skrev 2010-01-19 16:57:49 följande:

Det vet jag inte, men man kan köpa ett häfte som heter " Tillsammans" på posten.se Det är iallafall lite kärlekstema på dem =)
    Japp, har kikat på deras hemsida (och bland annat just det häftet) men tänkte om det fanns i butik så slapp man frakten (och väntetiden, haha)
  • SD 2010

Sant =) Fast ska du ha många tror jag inte det va någon frakt, fast tar ju någon dag..

• Kribban

Jag frågade på mitt lokala ICA med post om de hade olika typer av motiv och hon plockade fram åtminstonde en tre fyra olika, var av en var just "tillsammans" Så ska du till Gbg så skulle jag fråga på de ställen som du ändå paserar...

• CeKe

Hm, var det verkligen så mycket i frakt? Kommer inte ihåg. Jag beställde just sådana häften. det gick fort att få dem i alla fall!

Martinaa skrev 2010-01-19 16:59:08 följande:
    SD 2010 skrev 2010-01-19 16:57:49 följande:
    Japp, har kikat på deras hemsida (och bland annat just det häftet) men tänkte om det fanns i butik så slapp man frakten (och väntetiden, haha)
  • happytoaster

Vi gick in på bokia vid olskroken och frågade om de hadde några fina frimärken och då fick vi titta i den katalogen som de beställer hem ifrån och sen var de snälla och tog hem en rulle med det motivet vi ville ha. Vi behövde inte köpa hela rullen utan bara så många frimärken som vi faktiskt kommer att göra av med. De kanske forfarande har kvar frimärken med pussmunnen som de tog hem till oss.

Så fråga i någon affär som säljer frimärken om de kan ta hem.

• Plutten2010

Jag har köpt mina tillsammans-häften på ett Posten Företagscenter (förvisso i Sthlm). De hade lite större utbud än de mindre ombuden.

Svar på tråden Vart köpa frimärken i Göteborg?