Ta bort leverfläck
Hej,
Är det någon som har tips på vart jag kan vända mig för att ta bort en utstående leverfläck i ansiktet? Man vill ju att det ska bli bra utan för mycket ärr.
Hej,
Är det någon som har tips på vart jag kan vända mig för att ta bort en utstående leverfläck i ansiktet? Man vill ju att det ska bli bra utan för mycket ärr.
Jag har tagit bort 3 st på vårdcentralen här där jag bor. Jag gick dit och ville kolla att de inte var "farliga" och fick sedan ta bort dem. Gick snabbt och gjorde inte ont. Betalade 120kr (kostnaden för undersökningen som man alltid betalar när man är dit) Själva borttagningen var gratis. Syns ingenting nu där de var.
Tog också bort på v-c, inga problem och idag syns det bara när man solat;)
Toppen! Trodde inte man kunde ta bort på vårdcentralen om det bara var för "skönheten" man gjorde det.
Du kan ta bort på vårdcentralen eller läkargruppen eller liknande, dock är de inte alltid så noggranna så vill det sig illa kan du få ett ärr som är större än vad själva leverfläcken var. Tog själv bort en utstående leverfläck på bröstet, själva ärret är nog faktiskt större och utbuktande det med, så något finlir gjorde inte läkaren som jag hade direkt. Nu är det inte på ett så vansinnigt synligt ställe, men hade det varit i ansiktet hade jag inte varit lika glad. Då är det bättre att gå till en kirurg, det kostar nog lite mer med då minimerar du risken att få ett stort fult ärr
jag har tagit bort en leverfläck på vårdcentralen och det blev ett ärr, ser ut som vit fläck. Jag är supervit i skinnet och blir röd när jag solar å ärret syns ändå. Tog bort den pga cancer och inte utseende.
Annabanana, hur många trådar om olika sorters plastikoperationer ska du bumpa med samma länk? Vi förstår att du har ett intresse av att promota sidan, men snälla du, det räcker nu.
Är det inte årsgamla trådar om LPG så är det nu leverfläckar.
Det finns en hel uppsjö av plastikforum där dina frågor, om de är uppriktiga, kan besvarar bättre. Bl a på den sidan du själv länkar till..
Det betraktas dock inte som spam/reklam av BT. Fick nämligen detta svar när jag anmälde ett annat inlägg:
Det här inlägget tolkas inte som reklam/spam, dvs det är ett oberoende tips. För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:http://www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php
Så räkna med att få se fler "tips"om sidan i framtiden...
Jo jag fick detsamma.. Nu får man ju tydligen inte ifrågasätta moderatorbeslut offentligt, så bäst vi passar oss så inte du och jag åker dit istället.
Man kan tycka att 15 st trådar där personen i fråga ska göra alla möjliga behandlingar på sin egen kropp och bidrar inte med något annat än att bumpa / starta nya trådar med samma länk borde vara allt annat än oberoende. Men men
Vi får lära oss att ignorera sånt som stör oss istället