• SofiaMagdalena

Frisör & smink i Båstad

Hej.
    Jag skulle behöva er hjälp! Gifter mig i Båstad den 7:e augusti 2010, men har stött på bekymmer med hår och smink. Såg att frisören i Båstad som jag fått rekomenderad har stängt för gott. Nu vet jag inte vart jag ska gå. Har gjort en preliminärbokning hos Hårtrollet i Boarp. Någon som har erfarenhet av dem?
    Har även bokat sminkning på Le Beau Visage. Någon som varit där?
    Mycket tacksam för er hjälp.

• Svar på tråden Frisör & smink i Båstad
  • Skönhets tipsaren

Hej.
    Jag kan varmt rekommendera min hårstylist (hon utför inte färg/klippning utan endast extensions och uppsättningar) Hon är även nagelteknolog och makeup artist.

För håruppsättning, naglar och makeup med märkena dir, lancome och kanebo så tar hon endast 2000 kr.

beautybygizela.eu är hennes hemsida och hon finns i halmstad.

• Alexxxi

Hej!! Kan rekommendera Amandas Hårstudio i Laholm. Har själv jobbat där och vet vilka som är duktiga=)

• emmstill
    Skönhets tipsaren skrev 2010-02-24 14:41:38 följande:
    Hej.
    Jag kan varmt rekommendera min hårstylist (hon utför inte färg/klippning utan endast extensions och uppsättningar) Hon är även nagelteknolog och makeup artist.

För håruppsättning, naglar och makeup med märkena dir, lancome och kanebo så tar hon endast 2000 kr.

beautybygizela.eu är hennes hemsida och hon finns i halmstad.
    Hemsidan verkar inte fungera.. fler tips?
    Jag funderar på att välja Rossi Nilblom i Ängelholm, hon åker gärna till Båstad...

http://angelholmsnageldesign.blogspot.se/
Svar på tråden Frisör & smink i Båstad