Inbjudningskort?
Funderat på inbjudningskort.
Vart köpte ni era ifrån?
Om ni gjorde egna kan jag få se?
Vill ha lite ider.
Just nu har jag inga alls.
Funderat på inbjudningskort.
Vart köpte ni era ifrån?
Om ni gjorde egna kan jag få se?
Vill ha lite ider.
Just nu har jag inga alls.
Jag har en bild på våra i mitt galleri. Det är bara en designidé så inget färdigt. Det mesta är bara dit lagt och där den tecknade bilden är ska det vara en bild på mej och min fästman :)
Jag har precis köpt allt material från Panduro och ska sätta igång idag! Kika på deras hemsida, där finns det mycket. De dem inte har hemma i butiken kan de beställa åt en så slipper man fraktkostnaden :)
Jag ska beställa material snart till mina kort. Kommer att göra ett vik kort med en dörr som överlappar en annan dörr. Har beställt ettiketter ifrån calligraphen som ska försluta korten. Inuti kommer jag att sätta en inlaga med själva inbjudnings texten och under texten kommer jag att embossa samma stämpelmotiv som jag använde på Save the date korten. Funderar bara på hur jag ska lägga upp färgerna då vi har temafärgerna svart vitt och fushia...kan man lägga in lite ljusrosa också på korten kanske.
Kör själva vik kortet i fushia, sen lägger en vit bakgrund bakom ett ljusrosa ark som själva texten står på i svart...vad tror ni om detta..?
Finns bild i mitt galleri, ser mest bara vitt ut där men kortet var lite cremefärgat banden runt i nöd och lust lappen och på långsidan var ljus gröna i nöd och lust är tryckt i guld och papperet jag tryckte på var guldfärgat. I korte skrev jag på grönt papper (samma färg som banden) klippte ut med mönster sax och klistrade in.
vi skrev:
Välkommen till vårt bröllop
Sara& Magne
vi gifter oss i Rogsta kyrka,Hudiksvall
lördagen den 25 Juli 2009 kl 15.00
Därefter bjuder vi till bröllopsfest på Hällan hembygdsgård,Idenor
för vi vill gärna fira med våra nära och kära
firarar det gör vi natten lång med mat och dryck
0sa: 1 maj -09 klädsel: Kavaj
Sara tele nr
Magne tele nr
Har nyligen skickat mina och har bild på den i galleriet! Väldigt hemmagjorda, är inte så duktig på scrapbooking men har gjort ett försök och tycker de blev helt ok! Dom blev personliga i allafall!
Pettan har du en tapet? Känner ingen den fast som tapet. De beigh gråa pappret.
Korten var fina
Moi mokulat skrev 2010-01-22 11:08:51 följande:
Jag har gjort mina själv, finns bild i galleriet.
Pingst de var verkligen fina de med.
Svårt och veta vilka papper man får skriva i skrivare med och så.
Är det mullbär du skrivit ut på? Hur fungerar det?
Bollar med massa ideér själv just nu och mullbär var en av dom.