• HappyE

Brudbukett - exempel?

Jag kan ingenting om blommor och hoppas på tips från er! Vill ha en lite mindre bukett, vilka blommor vet jag inte. Någon som har bild på sin och kan säga vad den består av? Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Brudbukett - exempel?
  • FiaLottaoälsklingen

kolla i galleriet här på BT under fliken brudbuketter, annars googla brudbukett bilder - det finns massor

• Bluebride

varsågod. Själv beställde jag en i siden istället. Hoppas du hittar din drömbukett, jag hade en favorit där, men skulle jag ha den skulle den kosta 3000:- det är det inte värt

• Sonja68

Min bukett var inte så stor.
    Finns bilder i mitt galleri. På sidan 2 där så finns närbilder.
    Den innehöll, 2 el 3 gerbera (de stora) och resten germini (de små) Jag älskade min bukett

• Sonja68
    krest skrev 2010-03-31 14:53:04 följande:
    ååå vilken bra sida! jag tror jag har hitta vilken bukett jag vill ha. :)
    Vilken blir det, har du nån bild/länk? *nyfiken*
  • krest

jag kan lägga den i mina bilder så kan du få se. Men jag ska nog kanske inte riktigt ha de färgerna. lite mer orange hade nog varit fint.

• 100703 M och B

Men nu vet inte jag riktigt, tidigare när jag frågat och läst andra trådar här om blommor så har jag hört att pion kan vara svårt att få tag på i juli..
    Har jag missuppfattat något? För på sidan som länkas så finns just en vit pionbukett och det är angett säsong juni-juli?

Jaja, kan blanda ihop allt med ranunkel också för det har jag också frågat om. :) Men det betyder alltså att jag inte borde ha några problem att få min pionbukett den 3 juli!

Svar på tråden Brudbukett - exempel?