• ElinDaniel

Letar efter roliga/fina bröllopsbilder

jag letar efter fina bröllopsfoton!

Söker jag på gallerier här på sidan, kommer jag ofta till sidor som kräver behörighet. Det är tråkigt då jag vill se mer... Söker man på gifta par och vill titta i deras album, kan det ta en massa tid att hitta något vackert. Det är inte alla som lägger ut bilder. (Jag till exempel, än så länge iaf...)

Så detta är en uppmaning till alla som gift sig och lagt ut fina, alternativt roliga, bröllopsbilder på nätet!

Skriv gärna en rad i tråden, så jag vet vart jag ska gpå och kika. :)

Vi är ute efter inspiration inför vår egen fotografering. Det kan vara traditionella bilder eller lite halvknasigt. Det spelar ingen roll! Allt är välkommet. Enda önskemålet är att det är du på bilderna :)

• Svar på tråden Letar efter roliga/fina bröllopsbilder
  • EmMagnus

Väldigt bra tråd, jag kan inte hjälpa dig men behöver också inspiration så jag puffar upp denna lite.

• Eftertioår

Jag var o kikade i ett gallri igår där de hade superfina, roliga bröllopsbilder tagna framför en graffitivägg. Nu kommer jag såklart inte ihåg vad hon heter, men nån annan kanske?

• rosesarered

Jag är inte gift än så kan inte visa några bilder.
    Tänkte ändå tipsa om brollopsfotografer.com där du kan gå in på bloggen och se olika fotografers bröllopsbilder.

• miis81

De flesta fotografer har portfolios på sina hemsidor och bloggar, sök på google - "bröllopsfotograf" då hittar du inspiration =)

• KatjaB

ett par här på bt har lagt upp en del av sina bilder från fotografen lindisma, om man går in på fotografens hemsida så finns en del fina foton.

• Lotta B
    ConnyD skrev 2010-01-23 20:31:14 följande:
    detta är en kul bild tycker jag.
    Men är det inte "frostvarg" som är här och gör reklam för sitt
    fotograf företag
  • ConnyD

nu va det inte menat som reklam utan bara en kul bild som ju trådskaparen efterlyste. jag har slutat med reklam eftersom jag ändå har ganska fullt upp.

• Felixian

kika lite på www.vi-foto.se också!

hon har en blogg där hon lägger upp fler bilder än de på själva hemsidan.

• ElinDaniel

Kanon! Tusen tack! Mer mer mer ;)

• krispygirl

Här är en länk med massor av fantastiska bröllopsbilder.
    www.fotockholm.se Kristina&Can det är vi , titta gärna.

Svar på tråden Letar efter roliga/fina bröllopsbilder