• Sebastiána

Var hitta snygg väst och andra tillbehör?

Han funderar på att köpa en kostym på suitopia. En kostym kan han alltid få användning för även efter bröllopet. Men vad ska han ha till kostymen för att det ska bli mer "bröllopigt"? Väst/plastrong eller gördel/fluga och var hittar man snygga västar?

• Svar på tråden Var hitta snygg väst och andra tillbehör?
  • JollyO

Vi ska också beställa från sutopia, men det blir nog frockcoat.
    Funderar på att köpa väst från denna säljaren eller någon annan från UK. Då blir det ju ingen tull och dessa har gratis frakt. Tygen ser fina ut på bild iallafall.

stores.shop.ebay.co.uk/I-Ties__W0QQ_armrsZ1QQ_fsubZ10700988

Tycker för övrigt inte att han ska ha maggördel till kostym, då passar väst bättre.

• Cessan78

Kärleken9 - Nejdå :D Dom ser riktigt bra ut..har bara ingenting att jämföra med. :D

JollyO - Men beroende på hur många man ska handla till så kan det bli dyrare att handla från UK även om man får betala tull från USA.. för mig hade det blivit dyrare. Är det bara till en person så går det ju :D

• Gudvadspännande

Vi köpte också kostymen via www.suitopia.se , vi var väldigt nöjda med kvalitete och servicen. Slips och tillbehör köpte vi lokalt.

• Nicossambo

Vad kostade er väst??

Gudvadspännande skrev 2010-01-24 22:30:28 följande:
    Vi köpte också kostymen via www.suitopia.se , vi var väldigt nöjda med kvalitete och servicen. Slips och tillbehör köpte vi lokalt.
  • Petrailondon

Jag tror västen kostade ca 400kr, men kommer inte ihåg, jag såg förövrigt att www.Suitopia.se nu säljer kravatter också.

• Petrailondon

Oj, jäklar vad DYRT det var på Uppkladd.se Det kostar ju mer än vad vi betalade för att köpa.

• mintursnart

Ja, det är ren lurendrejeri att hyra, vi köpte vår Jaqette, byxor och väst ifrån Suitopia, tror det kostade under 3000kr, sålde den sedan på blocker för 1500 :)

• Juli 2010
    Petrailondon skrev 2010-01-26 11:26:40 följande:
    Jag tror västen kostade ca 400kr, men kommer inte ihåg, jag såg förövrigt att www.Suitopia.se nu säljer kravatter också.
    MEN, var hitar du kravatterna på suitopia?? e jag blind eller ???
  • mintursnart

Klicka smoking, sen gå vidare :) Tror det är efter ,man väljer tyg..

Svar på tråden Var hitta snygg väst och andra tillbehör?