• Thinkerbelle

Lyxig möhippa - ideer?

Hei alle sammen!
    Jeg er forlover (maid of honour) for min venninne, og ønsker selvsagt å gi henne verdens beste möhippa.

Vi blir ca 20 stk, og jeg ønsker meg litt "lyxige" aktiviteter, da hun liker slikt.

Har dere noen litt originale ideer?

• Svar på tråden Lyxig möhippa - ideer?
  • pluggisen

ni kan åka på spa eller en kryssning och göra det til en riktig tjejgrej..........

• MaddeåMats

Choklad eller champagne-provning kanske?

• KatjaB

lite sex and the city tema med bla cosmopolitans att sörpla på kanske?

• Thinkerbelle

oi, bra forslag alt sammen! Har tenkt litt på champagne/vin-provning, og syns det høres bra ut.
    SPA hadde også vært bra, men vil gjerne at vi skal være mest mulig sammen på dagen, og ikke at bruden skal gjøre masse behandlinger, mens alle andre venter på henne.

Sex and the city tema var en veldig bra ide, har tenkt litt på tema, men ikke kommet på noe bra:)

Tenkte vi måtte ha et litt mer "sexy" innslag, og har tenkt på pole dancing/burlesk time med instruktør.

Har også vurdert en photoshoot med bilder som hun kan gi sin kommende mann etter bröllopet.

Noen tanker rundt dette?

• MaddeåMats

Om jag skulle fotograferas för en så kallad secret-box hade jag nog inte velat ha publik, så det är kanske något man vill göra själv?

Pole-dancing kan ju vara en kul-grej!

• Thinkerbelle

hihi, ja jeg tenkte nok ikke at alle i så fall skulle sett på mens hun ble fotografert - stakkars!
    Nei, da tenkte jeg at de andre kunne gjort noe annet i mellomtiden=)

• KatjaB

finns det inte nån form av strippdans-workout.. det kanske är nåt

• Thinkerbelle

Någon annan som har flera lyxiga ideer?

• Grodfrun

Lyxigt och lyxigt, men pa danstemat finns ju magdans ocksa, dar kan alla vara med och skaka loss!

Vart ska ni halla mohippan nagonstans?

• Jojjo82

Mina tjejer hade fixat en fantastisk möhippa åt mig. Jag fick testa på Polefitness som var det absolut jobbigaste och roligaste jag någonsin gjort! Vi var på skratterapi och sedan åkte vi limousin och drack skumpa genom stureplan :)

• Thinkerbelle

Möhippan skal være i Oslo.
    Pole dance/polefitness syns jeg er en glimrende ide, så jeg tror vi går for det:)

Wilsan: jeg skal sjekke ut siden, for å se om det er noen gode ideer, takk for tips:)

Jojjo82: skratterapi høres jätterolig ut!!

Svar på tråden Lyxig möhippa - ideer?