Hår & make up i Mullsjö alt Jönköping
Någon som vet någon som är duktig på håruppsättning och make up helst i Mullsjö annars i Jönköping som inte är svindyr?
Mycket tacksam för hjälp!
Någon som vet någon som är duktig på håruppsättning och make up helst i Mullsjö annars i Jönköping som inte är svindyr?
Mycket tacksam för hjälp!
Efter att ha ringt runt till dom flesta hårfrisörer i Mullsjö och Sandhem så lyckades jag hitta EN frisör som gör håruppsättningar för blivande brudar i Mullsjö. När vi pratades vid för någon vecka sedan sa hon att hon tar från 700kr och uppåt. Stället heter Anniés Hårstudio och frisören verkade väldigt trevlig och samarbetsvillig när vi pratades vid.
Jag har lite mindre koll på just sminköser i Mullsjö, så jag funderar på att antingen sminka mig på Skogsrospa i Sandhem som tar 300kr för en festmakeup. Eller så åker jag till antingen Makeup store eller Body shop i Jönköping som jag läste någonstans tar 500kr per butik.
Vad har ni andra hittat när det kommer till Sminkös och Frisör?
hej tjejer! jag är makeupartist och bor i jönköping. för priser, etc maila mig på nina_sjoholm@hotmail.com jag kan ta mig dit du är så slipper du stressa på din stora dag.