• Trasan99

Strul med leverans!!!!

Vi har börjat undra lite över varför en del av de vi har bjudit inte har sagt ett knyst om vårt bröllop, lite glada borde de väl vara. Idag kom en reaktion via svärmor: är det verkligen sant att vi bjuder två av min m2bs kusiner men inte den tredje? Och idag mailade en av m2bs närmsta vänner och undrade om han ver bjuden eller inte. Minst två inbjudningar har alltså försvunnit med posten!!! Nu börjar jag bli orolig, hur många fler har försvunnit???? Som tur är har vi en hemsida som man lätt kan hänvisa dem till, men med tanke på hur mycket tid och pengar vi har lagt på att göra fina inbjudningskort så är det jättesurt. Snart får man väl börja höra av sig till folk och kolla. Vilken tur att vi lyckades lämna majoriteten av inbjudningarna i handen, de kom ju i alla fall fram!

• Svar på tråden Strul med leverans!!!!
  • Julibrud och nästan 30

Nämen ja de är verkligen surt :( synd då sånt häneder då de är frågan om så viktiga saker. Jo jag skulle nog ringa och kola med dom ni postat till försäkerthets skull skulle ju inte vara kul om någon lämnar bort p.g.a att posten slarvat bort inbjudningen.

• miaik

Jag gjorde jättefina inbjudningskort till min 25årsfest i somras, sickade ut dem i god tid så att folk som skulle åka en bit kunde skaffa barnvakt/billiga biljetter.. Det visade sig att alla kort jag skickade inom Stockholm kom fram men alla de andra kom bort :( Det var visst nån som hade brytit upp postboxen läste jag några veckor efter festen.
    Som tur var kunde alla utom två komma iaf..
    Jag tänkte inte att sånt kunde hända, men tydligen!

• Trasan99

JAg ska nog börja med att kolla med de som kommer långtifrån, så att de hinner köpa eventuella flygbiljetter och så. surt om folk missar bröllopet pga att inbjudan inte kom fram...

Svar på tråden Strul med leverans!!!!