• Marjo

Tårtrummet i Arlöv?

Hej! Är det någon som har köpt sin bröllopstårta på Tårtrummet i Arlöv? De ser väldigt fina ut!
    Blev ni nöjda?

• Svar på tråden Tårtrummet i Arlöv?
  • frumånsson

Hej Marjo, jag gifte mig för 1,5 år sedan och beställde mina tårtor från tårtrummet. Jag har bara positivt att säga om dem, de var fantastiskt goda och alla våra gäster pratar fortfarande om de fantastiskt goda och vackra tårtorna vi hade. Därför var det naturligt att vi beställde våra doptårtor därifrån ett år senare och vi blev lika nöjda denna gången. Våra tårtor finns med bland bilderna och var vita med vita kallor uppe på. Vi valde att ha en tunn sockerkaksbotten då vi hade nötallergiker bland gästerna, och sen hallonmousse, därefter mörk chokladpannacotta och sen passionsfruktmousse och över det en vit chokladlasyr. Maria som gör alla tårtorna är helt fantastisk med sin noggrannhet och service. Hon fick oss verkligen att känna att det var våra tårtor till vår stora dag och att det var vi som bestämde vad vi ville ha.Vi fick även komma och smaka innan så vi visste säkert vad vi ville ha. Jag kan varmt rekommendera tårtrummet till alla och längtar tills vi får anledning att beställa därifrån igen!

• Bikram

Hej hej Marjo!
    Vi beställde vår bröllopstårta från TÅRTRUMMET till vår bröllopsfest för ca 1,5 år sedan- Vi var supernöjda.
    Tårtan var inte bara underbart vacker utan även fantastisk god. Vi fick otroligt bra service av Maria (som bakade tårtan) hon var noga med att ta fram det vi ville ha- och det lyckades hon med!

Precis som frumånsson skriver ovan så beställde vi även tårta från Tårtrummet när det var dax för vår son Elton att döpas. Alla gäster ville tvunget fotografera tårtan innan den skulle skäras upp (du hittar tårtan på tårtrummets hemsida under dop-tårtor, längst upp till vänster) Den var sååå vacker och Maria hade skapat någon form av ett lapptäcke runt tårtan- ett riktigt konstverk!
    Jag rekommenderar tårtrummet- ni kommer inte bli besvikna!

• Smuli

Hej Marjo!

Jag vill också slå ett slag för Tårtrummet. Det är något alldeles unikt måste jag säga. Smak och stil i en icke klanderlig kombination!

Jag och min man hade fantastiska bröllopstårtor från Tårtrummet. Vi var så nöjda att vi även beställde doptårtor till vår sons dop för ett par månader sen. Kolla in Tårtrummets sajt - det finns så himla många vackra skapelser! Glöm då inte att de faktiskt smakar minst lika gott som de är vackra för ögat!

Maria som driver Tårtrummet kan verkligen lyssna till kundens önskemål! Hon blandar galant sin expertis på vad som är gott och smaker/texturer som passar ihop med våra önskningar.

Jag håller med ovanstående - ni kommer utan tvekan bli nöjda!

Lycka till!

• Marjo

Tack för era svar! Vi överväger starkt att ha vårt tårta därifrån :)

• Doamna

Jag ville boka Tårtrummet, men hon var tyvärr fullbokad den dagen. Hon tog sig dock tid till att rekommendera vart jag kunde vända mig. Har läst mycket bra om henne.

Svar på tråden Tårtrummet i Arlöv?