Stämpel med monogram
Hej!
Är det någon som har gjort en egen stämpel med ert monogram? Jag funderar på att göra det för att kunna trycka på eventuellt inbjudningskort eller liknande. Var gör man det bäst och vad kostade det?
Tack för svar!
Hej!
Är det någon som har gjort en egen stämpel med ert monogram? Jag funderar på att göra det för att kunna trycka på eventuellt inbjudningskort eller liknande. Var gör man det bäst och vad kostade det?
Tack för svar!
Vi gjorde det
www.sweetish.se
klicka på "gör din egen stämpel" så kan du gå vidare till en länkad sida där alla monogram finns. Stämpel med akrylkloss kostade runt 400 kr tror jag. Förutom att vår leverans blev försenad var vi jättenöjda. Vi körde embossingstämpel på alla våra trycksaker (eller ja - vi håller fortfarande på..)
Good luck!
Åh tack för hjälpen!
Lycka till med resten av stämplandet! ;)
vi beställde från mycards.se!! fick häromdan och den är skitsnygg!! 4x7 cm, 150 kr monterad och klar! är såå nöjd!
Tack igen för bra tips!!
Jag har beställt min från mycards.se och kommer kosta ca 150kr, monogram:et gjorde jag själv då vi bara ville ha ett enkelt M&M (kan se bild i mitt galleri) Så jag väntar ivrigt!
Tack Madde! Du får höra av dig igen och berätta om du blev nöjd...!
Jag beställde från stämpelfabriken.se och är också nöjd. Dock betalade jag nog runt 300 kronor för den, 5x8cm.
Gud vad många bra tips - tack!
Jag har nu lagt in en bild i mitt galleri! Där ser man hur vår stämpel blev! =)
Jag beställde också stämpel från www.MyCards.se. :)
Monterad på träkloss, ca 4 x 9 cm kostade 175 kr. Jag köpte även en stämpeldyna och embossingpulver i silver. Själva monogrammet gjorde min svägerska i programmet InDesign. Går att få gjort via www.monogramsidan.se för ca 40 kr annars.
Finns bilder i mitt galleri på mitt första försök att stämpla + embossa (över brödrosten!) och mer info i min blogg. :)
linalottan.blogg.se/
Är väldigt enkelt och blir riktigt snyggt!
Lycka till! :)
Hej!
Jag kanske är helt blind men vart inne på mycards.se kan man beställa sin egen stämpel. Jag kan inte hitta det
Hittar bara deras färdiga ex.
// Marie
Nej inte är du blind inte, det är lite smått krångel med att hitta rätt. :)
Provar med en direktlänk:
mycards.se/shop/produkter.php
OM det inte funkar så går du från startsidan till "Webshop, stämplar och kurser" Längst upp i menyn till vänster, Då får du upp ett nytt fönster. Välj då "Stämplar" i menyn, och sen "egendesignade stämplar". Maila in din förfrågan. De är snabba och supertrevliga! Jag var helt grön på detta men de hjälpte mig superbra med vad jag skulle ha och vilken dyna som passade för embosning osv. (Den får inte torka för snabbt tydligen.) :)
Lycka till! :)
Tack tack tack! ;)
Funkade jättebra med den länken!
Tack!
Hej hej!
Idag fick jag min efterlängtade stämpel med vårt monogram Ska se om jag får tid att göra ett prov tryck någon dag!
Den ser jätte fin ut!