• JBB

heldags amatörfotograf?

Vi träffade våran fotograf igår och skrev avtal. Och vi har bestämt att våran fotograf ska vara med oss från klockan 13,00 och ända fram tills vi båda är nöjda. Fotografen kommer att få samma mat som alla andra gäster. Jag ska sammanfatta en lista om någon vecka så att han kan bocka av händelserna och inte missar något under själva bröllopsdagen. Vi kommer att betala 800kr för en "heldag".

• JBB

Vi hade en annons ute på en fotograf sida och fick svar från väldigt många amatörer. Vi fick en prissumma från 3600:- och upp till 14000kr. När vi fick ett mail från "F" så skrev han att han önskade att få 800kr för en heldag. Jag ifrågasätte summan och undrade om det inte skulle stå 8000kr men han svarade med att han enbart vill ha 800kr. När jag frågade varför han var så billig berättade han att han gärna ville ha mer erfarenhet och framför allt fler kunder. När vi träffade honom igår var han väldigt trevlig och jag ser framemot att se fotografierna efter bröllopet.
    Så fotografen kommer att sitta tillsammans med våra gäster och äta och ta bilder under middagen

Svar på tråden heldags amatörfotograf?