• ConnyD

heldags amatörfotograf?

de flesta gånger jag fotograferat heldag så har jag erbjudits att äta på festen men i praktiken blir det sällan tid för det. oftast hinner man bara dricka läsk/vatten/juice eftersom det under middagen brukar hållas en del tal som ska fotograferas och det funkar inte att sitta med mat när brudens far ska hålla tal. även under middagen måste fotografen vara på språng.

• ConnyD

aha, nä katrineholm är man inte nära.

• ConnyD

priset visar inget om kvaliten utan man ska träffa fotografen och titta på bilder från bröllop. låt då fotografen visa bilder från lite olika miljöer. det är stor skillnad på att ta bilder utomhus och bilder inne i en halvmörk kyrka. utifrån bilderna och det personliga bemötandet får man en uppfattning om vad man får för pengarna.

• ConnyD

raggar inte kunder längre, det sköter sig själv tack. jag tyckte bara det kunde förtydligas var så andra kunde tipsa om fotografer. jag trodde det handlade om att tipsa här. ;)

• ConnyD

fotosidan.se ska visst fungera bra. jag har sett annonser på blocket med.

priserna varierar stort. i trådar här på forumet har jag sett priser från under tusenlappen och upp mot 10000 för en heldag med hobbyfotograf.

Svar på tråden heldags amatörfotograf?