• flybell

wow skulle ni??

Skulle ni kunna tänka er att göra någonting sådant? själv tycker jag den var heeelt fantastisk

• Svar på tråden wow skulle ni??
  • JG x 2

Lite udda, hade jag gift mig i sverige hade jag lätt kunnat göra något sådant... Men nu blir det ju inte så så jag kommer köra traditionellt.

Dock funderar jag på någon liknande twist på bröllopsvalsen

typ denna... LOL

• flybell

AHH vad hrälig gud så kul det skulle vara!

• KatjaB

de är ju lite kul, fast tycker de blir så långa. Men det är klart, kanske är det roligare om man känner personerna i fråga.

Inget för oss dock

• Burre Präst

Det skulle inte komma ifråga i min kyrka i alla fall! Väl mycket spektakel tycker jag.

• Sebastiána

Vi skulle inte... det blir för mycket "lattjo lajban" - inte vår stil. Att lova inför Gud att man ska älska någon resten av livet och dela både med- och motgångar tycker vi är en allvarlig sak som inte ska skojas bort. Sedan har vi gärna en massa lattjo lajban och musik och dans under middag och fest, men alltså inte i kyrkan.

• KatjaB

så känner jag också, visserligen inte kyrkligt bröllop men tycker ändå att det ska vara lite högtidligt.

Sebastiána skrev 2010-02-01 18:03:21 följande:
    Vi skulle inte... det blir för mycket "lattjo lajban" - inte vår stil. Att lova inför Gud att man ska älska någon resten av livet och dela både med- och motgångar tycker vi är en allvarlig sak som inte ska skojas bort. Sedan har vi gärna en massa lattjo lajban och musik och dans under middag och fest, men alltså inte i kyrkan.
  • las vegas bruden

Jag älskar detta klippet! Underbart!!

flybell skrev 2010-02-01 17:14:58 följande:
    www.youtube.com/watchSkulle ni kunna tänka er att göra någonting sådant? själv tycker jag den var heeelt fantastisk
    Valley of fire 2011
  • Blivande präst

Sex månader senare:

;)

• flybell

Blivande präst skrev 2010-02-02 03:58:17 följande:

Sex månader senare:www.youtube.com/watch;)
    haha vilken underbar självdistans vissa människor har!
  • majsan801

Det där är mitt drömbröllop. Gud så häftigt att få göra nått sånt.

• Cessan78

Denna är ju lite kul också :D

• Eftertioår

Den gillade jag :). Nåt i den stilen skulle va superkul tycker jag. Dom andra är bra men lite för mycket. Skulle min blivade man vara lite mer dansant skulle jag gärna göra nåt i den stilen.

Cessan78 skrev 2010-02-05 21:17:35 följande:
    Denna är ju lite kul också :D www.youtube.com/watch
Svar på tråden wow skulle ni??