Mattonbutiken Stockholm?
Är det nån som varit i mattonbutiken i sthlm? De hade monter på bröllopsmässan och är intresserad att höra om någon varit där och köpt material för att göra egna inbjudningskort?!
va de bra i sånna fall?
Är det nån som varit i mattonbutiken i sthlm? De hade monter på bröllopsmässan och är intresserad att höra om någon varit där och köpt material för att göra egna inbjudningskort?!
va de bra i sånna fall?
Ja, jag var där och köpte material till våra Save-the-Date kort.
De har rätt mycket att välja på. Tyvärr fick jag de gånger jag var var där inget vidare trevligt bemötande. Jag frågade bla om vad jag behövde för embossing och hur jag skulle göra, svaret visade sig vara alldeles tokigt. Jag fick åka tillbaka med grejerna jag köpt och säljaren hade fortfarande mage att stå på sig och vara otrevlig (trots att hans kollegor bekräftade att det var fel). Men vet man vad man ska ha så kan det absolut vara värt ett besök.
Ok, tack!
nja, jag vet väl inte riktigt vad jag vill ha... Men då kan de iallafall vara värt att åka dit å titta!
Var där idag. Vi kollade främst på papper och det hade dom i allla olika färger, former och kvalitér. Men fast vi stod där och kände på papper efter papper så var det ingen som fråga om vi ville ha hjälp med ngt....
Jag tycker de är toppen. Vi har fått bra hjälp när vi har frågat. Rejält utbud.
jag köpte vårt material där. De har mest papper, men så mycket annat till just dekoration av korten finns det inte. Finns mer på panduro. Jag blev välbemött, men fick själv be om hjälp :)
Nu har jag varit och handlat där! Fick jättebra hjälp och säljaren hade flera bra lösningar (på mina små funderingar..) och nya ideer! Gick väldigt nöjd därifrån!
Jag har varit dit men fick tyvärr inget trevligt bemötande... Expiditen visste INTE mycket och var inte ett dugg intresserad av att hjälpa till. Men utbudet i affären är stort.
ok va tråkigt, han som hjälpte mig verkade ha koll på allt i butiken
Vi har köpt allt material till våra inbjudningar där och fick jättebra feedback och hjälp :)
Jag har också köpt allt material till imbjudningar och program där. Fått jättebra hjälp och service.