Bröllop i Sundsvall sommaren 2010?
Hej! Jag skulle vilja få kontakt med par som ska gifta sig till sommaren i Sundsvall. Kanske kan vi hjälpa varandra genom tipsning av goda ideér!
Hej! Jag skulle vilja få kontakt med par som ska gifta sig till sommaren i Sundsvall. Kanske kan vi hjälpa varandra genom tipsning av goda ideér!
Va roligt att jag fått svar, första gången jag lägger in ett inlägg, blev medlem här på bröllopstorget igår så jag har nte hunnit lära mig sidan ännu..
Lina o Peter, lokalen ni valt är jättefin. Jag anordnade julfest till företaget i dessa lokaler och tänkte att jag skulle ha valt dessa lokaler om bröllopsfesten skulle ha ägt rum i centrala Sundsvall.
Har bott i Malmö några år så jag har missat lite uppdateringar o kontakter om vad som händer i min kära hemstad.
Just nu är jag ute efter någon som kan sjunga i kyrkan och under fördrinken, dvs trubadur av ngt slag (dock ej för välkänd så priset skjuter i höjden) Under fördrinken söker jag ngn som sjunger mer åt folkviseton med komp av bla fiol...lite åt Sarek/py Bäckman musik. tacksam för förslag.
------
det vore roligt om ni ville hänga på en fika på stan så kunde vi byta lite ideér och tips, kanske lättare om vi träffas än att sitta framför datorn o försöka beskriva.
Hör gärna av er ni som är intresserad,
Kort om mig: 30årig tjej som flyttade tillbaka till hemstaden s-svall för 2år sedan och tog med sig sin älskade sambo från Malmö. Har en liten son på 4veckor.
Lindroosen