Inlägg från: lindroosen |Visa alla inlägg
  • lindroosen

Bröllop i Sundsvall sommaren 2010?

Hej! Jag skulle vilja få kontakt med par som ska gifta sig till sommaren i Sundsvall. Kanske kan vi hjälpa varandra genom tipsning av goda ideér!

• Svar på tråden Bröllop i Sundsvall sommaren 2010?
  • lindroosen

Va roligt att jag fått svar, första gången jag lägger in ett inlägg, blev medlem här på bröllopstorget igår så jag har nte hunnit lära mig sidan ännu..

Lina o Peter, lokalen ni valt är jättefin. Jag anordnade julfest till företaget i dessa lokaler och tänkte att jag skulle ha valt dessa lokaler om bröllopsfesten skulle ha ägt rum i centrala Sundsvall.

lindroosen skrev 2010-02-08 16:39:11 följande:
    Hej! Jag skulle vilja få kontakt med par som ska gifta sig till sommaren i Sundsvall. Kanske kan vi hjälpa varandra genom tipsning av goda ideér!
  • lindroosen

Har bott i Malmö några år så jag har missat lite uppdateringar o kontakter om vad som händer i min kära hemstad.

Just nu är jag ute efter någon som kan sjunga i kyrkan och under fördrinken, dvs trubadur av ngt slag (dock ej för välkänd så priset skjuter i höjden) Under fördrinken söker jag ngn som sjunger mer åt folkviseton med komp av bla fiol...lite åt Sarek/py Bäckman musik. tacksam för förslag.

------
    det vore roligt om ni ville hänga på en fika på stan så kunde vi byta lite ideér och tips, kanske lättare om vi träffas än att sitta framför datorn o försöka beskriva.

Hör gärna av er ni som är intresserad,

Kort om mig: 30årig tjej som flyttade tillbaka till hemstaden s-svall för 2år sedan och tog med sig sin älskade sambo från Malmö. Har en liten son på 4veckor.

Lindroosen

lindroosen skrev 2010-02-08 16:39:11 följande:
Svar på tråden Bröllop i Sundsvall sommaren 2010?