Spontanitet - me like!
Åhh måste bara berätta...ja o min karl har varit gifta i 6 mån idag och idag när han hämtade mig på jobbet fick jag en gigantbukett med rosor, sen har han lagat mysmat
Idag går verkligen allt i rosenrött
Åhh måste bara berätta...ja o min karl har varit gifta i 6 mån idag och idag när han hämtade mig på jobbet fick jag en gigantbukett med rosor, sen har han lagat mysmat
Idag går verkligen allt i rosenrött
Åååhhh vad gulligt!
Jag älskar små vardagsöverraskningar.
Ibland när vi inte har barnen (mina styvbarn, varannan vecka hos mamma) och båda är lediga så gör vi goda middagar, t.ex. att en gör förrätt och en varmrätt och man berättar inte innan vad man ska göra.
Det är superkul och supermysigt.
Det är sjukt mysigt Jag har lovat att det är jag som ska ta hand om middagen till Alla Hjärtans Dag så jag sitter o filurar på vad jag ska bjuda min herre på
Mysigt, vi ska åka till stugan och bara ha det mysigt. Det är egentligen mina föräldrar stuga och mamma har köpt en flaska champagne som jag ska överraska min hubby med (stugan ligger 100 mil från oss, annars hade jag gjort det själv)
Jag gissar att han kommer att uppskatta det :)
Det tror jag verkligen!
Låter sjukt mys!
Har insett att hela dagen idag har jag svävat på rosa moln, när ja kom hem från jobbet idag såg jag rosorna det första jag gjorde och kände mig bara allmänt glad
Det är de småsakerna som gör det