Filar på ett annorlunda...
...inbjudningskort, och tar tacksamt emot alla råd och tips!
Vårat kommande Bröllop är annorlunda, egentligen ett förnyelse av våra löften men ändå kommer allt att ske traditionellsenligt. När vi träffades i Sverige för drygt 7 år sedan, jobbade min man som yrkesmilitär (amerikan) och det gjorde det hela rätt komplicerat. Han hade ett kontrakt som inte gick att avbryta...och jag kunde inte flytta :o( Äh, jag visar vad jag fått ihop...så får ni kommentera ;o) Kan man göra så här...ungefär;
Nu har det gått fem år sedan vi vigdes borgeligt på ett litet konsulat i Gibraltar ? en Brittisk halvö som gränsar till södra Spanien.
Vi tar det från början!
Nog var det något utav ett mirakel att vi överhuvudtaget träffades den där kvällen i ------- för snart åtta år sedan, och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Vägen efter det har varit lång och krokig, men aldrig omöjlig.
Vi började våran gemensamma resa med hårda prövningar. I många år levde vi med tusentals mil mellan oss, men i våra hjärtan var vi alltid nära.
Vi gjorde allt som alla andra barnfamiljer gör, men för oss blev det via telefon, data, foton och resor. Det blev en livstil, en självklarhet.
Massor av kärlek och tårar, men aldrig att vi tänkte ge upp.
Vigseln i Gibraltar var ett resultat av våran udda livssituation ? inte alls så som VI önskade .
Nu vill vi förnya våra löften till varandra och det vill vi göra med en riktig vigsel. Den här gången hoppas vi att det blir som VI önskar; En dag med många skratt och mysig samvaro, tillsammans med våra närmsta vänner och familj.
Välkommen till vårt Bröllop!
Vi gifter oss i ---------
Lördagen den ------- 2010 kl 15.00
Därefter bjuder vi till Fest på --------!
Vi önskar inga presenter, men Välkomnar gärna bidrag till våran Bröllopsfest!