• Svar på tråden Present till tärnorna?
  • Crizzy78

Jag skulle nog tycka en upplevelse hade varit roligt. varför inte en ballongfärd/helikopter eller något i den stilen? Jag fick en helikopter resa med mina tärnor , var inte så farligt dyrt. 3000:- ngt sånt.

• KatjaB

gillar dina tärnor så kan du ju köpa det. Annars är ju någon form av upplevelse kul.
    Presentkort eller ett fint vin går alltid hem.
    Min ena tärna har barn, och är gravid, så hon kommer få någon som hon får skämma bort sig med, någon form av spa eller massage-grej
    Och andra tärnan har precis köpt hus och är i full färd att renovera och inreda, så jag tror att hon skulle bli glad över ett presentkort på en inredningsbutik jag vet hon gillar.

• Mirey

Jag tror att de ska få korthållaren bara på sidan om, känns juh så fjuttigt!!

Upplevelse är en bra idé... ska kika runt lite.

Mera tips?

• bruden i skogen

Måste de ha något, är inte äran en fin sak....

• Moirie

Behöver inte ge något men jag kommer ge presenter till de som ansträngt sig extra för oss. Tärnor och marskalkar som gör sitt i kyrkan får tackkort, de som dragit igång svensexa/möhippa och dessutom är toastmaster, fotar eller sminkar får något mer. Finns inte på kartan för oss att lägga 3000 på en present till en tärna dock men alla är vi olika;). Våra presenter är presentkort på ett par hundra plus någon symbolisk present som fin choklad eller lyxte.

• Oktoberbrud2010

Tror inte jag kommer ge min tärna nåt speciellt just vid bröllopet. Men å andra sidan så kommer vi (jag och hon) att åka till Rom i början av maj, på min bekostnad. Jag betalar både resa och hotell...

• Muulin

De som hjälper till vid bröllopet såsom tärna och toastmaster kanske inte ger presenter o då räcker det ju att ge något litet för att visa uppskattning.... Min tärna förväntar sig nog inte att få något, hon blev superglad bara för att få vara tärna, hon började gråta när jag frågade fastän hon stod mitt i en affär o valde kakelplattor... *gulligt* =)

Svar på tråden Present till tärnorna?