• J hjärta C

Göra egna inbjudningskort?

Hej på er!

Har förstått att scrapbooking har blivit riktigt poppis. Och så mkt fint man kan göra!! Eller kan man det, om man aldrig har gjort nåt sånt själv innan?

Skulle gärna vilja testa.....men tänk om det blir flopp....=)

Är det svårt? Någon som har liknande erfarenhet?

Hälsn
    J

• Svar på tråden Göra egna inbjudningskort?
  • FelizLane

alltså... tittar man på grejerna man gjorde i början var det fan flopp... men har man grejer så går det!! :) testa att göra några vanliga kort först. För att liksom känna att inspirationen flödar ;D Tex ett grattiskort.

• Sanna2010

Om du inte bor allt fför långt ifrån Uppsala tycker jag du besöka en butik som heter Collection!!! Helt underbar personal som du får många roliga tips och ideer av, dessutom bra priser och stort urval av material!

Lycka till!

• FramtidaFruSandberg
    Sanna2010 skrev 2010-02-14 19:55:14 följande:
    Om du inte bor allt fför långt ifrån Uppsala tycker jag du besöka en butik som heter Collection!!! Helt underbar personal som du får många roliga tips och ideer av, dessutom bra priser och stort urval av material!Lycka till!
    vad är det för butik? var ligger den?
  • Plutten2010

Den heter numera Papper men har en skylt där det står Collection (gamla namnet) och en skylt med det nya namnet Papper. Den ligger på Vaksalagatan 14.
    Vi har köpt (och ska köpa) alla våra trycksaker från butiken, vi är supernöjda med servicen.

• Sanna2010

Den ligger på Vaksalagatan 14 (en liten butik). De har framförallt papper, kuvert och alla typer av tillbehör för att kunna göra egna inbjudningskort, tackkort m.m
    Jag gick in och sa ungerfär vad jag va intresserad av, då plockade hon fram flera olika alternativ och hade många bra ideer!

kan verkligen rekomendera den!

Svar på tråden Göra egna inbjudningskort?