Smekmånad i Sverige
Hej! Jag och min fästman ska gifta oss nästa januari och funderar på något inom Sverige. Har funderat på att hitta nån stuga med öppen spis och bastu =) Är det någon som känner till några trevliga stugor?
Hej! Jag och min fästman ska gifta oss nästa januari och funderar på något inom Sverige. Har funderat på att hitta nån stuga med öppen spis och bastu =) Är det någon som känner till några trevliga stugor?
Jag vet en jättefin stugby. Ådö camping, dock är det utedass och inget rinnade vatten men naturen är helt underbar och det är verlkigen jätte fint=)Jag och min blivade (4sep) har varit där varje sommar nästan och jag var där varje sommar som liten =)
Lycka till
Är inte ishotel öppet då?
Kolla i Norra Sverige, det finns oftas en hel del hemman att hyra, kolla på nätet.
Om jag ska vara ärlig så finner jag Norra Sverige mer naturskönt än södra.
Hittade huset som jag varit som barn, jag älskade detta ställe.
www.sverigesemester.com/semester/stuga-stugor/boende-700/Ulvöhamn-Ångermanland-23/erbjudande-0/0-index.html
Jag och min blivande ska åka nånstans här i sverige. Först funderade vi på västkusten, men det kommer att kosta ungefär som en utomlandsresa för oss, och vi har väldigt tight budget just nu.
Men annars finns det stugor att hyra i Sälen, ligger i Dalarna, (vi bor där) och för oss blir det inte långt att åka. Där finns det olika aktiviteter man har möjlighet till, vet inte vad dock. Men det är inte särskilt dyrt, och det är jättemysigt där :) kolla på www.salen.se
Tallberg (prickar over a:et!) vid Siljan ar jattegulligt! Jag har bara varit dar pa vintern men ar overtygad om att det maste vara lika mysigt pa sommaren.
Tällberg är jättemysigt och fint! Bor i närheten. Du kan gå in på skistar.se och så klickar du på boende. Sedan kan du söka för vilken period du vill :) Vi hittade en stuga för 1700/vecka. Och en för 2600.Jättefina båda två! Ska bokas imorgon :)
Vi hittade ett mysigt och billigt ställe i tiveden i somras, helt underbart.
www.tivedstorp.se/
Vi bodde i Johanna stugan, litet, trevligt och jag verkligen älskade stället.
Att gå till Tullsjön 3 på natten för att se soluppgången var en höjdare.