• Jevic

Betyg på "52 romantiska veckor"-paketet

Hej

Har börjat se över morgongåvan till min gubbe, tänkte ha en rolig present och en mer fin.

Nu till den roliga delen: har ngn av er köpt "52 romantisk veckor" som säljs på "MyHeart"? Man får varje vecka läsa en lapp och den uppmaning som står där skall uppfyllas.
    Tycker ni den var bra eller är det bara slöseri?

Har ni några roliga men ändå personliga morgongåvor att tipsa om så tas dessa tacksamt emot.

//Jenny

• Svar på tråden Betyg på "52 romantiska veckor"-paketet
  • Lillskoj

Jag köpte det nu till alla hjärtans dag. Kul idé faktiskt. Vi skrapade ett kort i söndags, och jag ska under denna vecka typ komma med med "retliga/ skamliga/ mysiga förslag". Det enda som är lite jobbigt är att det stod på engelska, så jag kan ärligt säga att jag inte förstod allt på korter, men helheten. (Det var typ 6 meningar på korter). Men betyg 6 av 10...

• Mrs Opp

Jag köpte 52 veckor till min sambo till förra alla hjärtans dag och vi har gillat den. Vissa uppdrag har varit enkla och andra mer komplexa att utföra. Det har varit oerhört roligt både att få överraska och att bli överraskad och vår vardag innehåller definitivt mer romantik nu.

Givetvis finns det andra sätt att göra samma sak, man kan skriva uppdragen själv osv. Jag skulle ändå säga att jag tycker att det är en prisvärd produkt.

Svar på tråden Betyg på "52 romantiska veckor"-paketet