• HappyE

Inbjudningskorten blev rätt fula - tar dem ändå!

"Vi" dvs jag.. letade efter billiga men fina inbjudningskort, tryckta och beställda på nätet. Det blev verkligen billigt men inte särskilt fint... texten är för liten och färgerna för dystra. MEN jag orkar inte hålla på och jaga rätt på nya! Blir bara en massa jobb och pengar, inte kommer jag väl tänka på det om 3 år? Blir lätt så himla hysteriskt allt det här, några temafärger har "vi" inte heller.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Inbjudningskorten blev rätt fula - tar dem ändå!
  • HappyE

Vi beställde från Vistaprint, leverans och allt funkade bra. Vi har ju faktiskt fått det vi har beställt, men jag valde väl för liten textstorlek och nu känns färgerna mer som höst/vinter/vår och vi gifter oss i sommar.. Mest det att folk omkring är så hysteriska med handgjorda eller superlyxiga inbjudningar. Jag tycker det känns roligare att lägga lite mer pengar på själva bröllopsdagen.. När väl korten är skickade så slipper jag se dem

• HappyE

Haha nu börjar reaktionerna komma, på att de är FINA!! Döm om min förvåning kan jag säga... men folk verkar tycka att det är fint att de är enkla osv. Ja, där ser man hur man nojjar över saker i onödan.

Svar på tråden Inbjudningskorten blev rätt fula - tar dem ändå!