• Aurora1979

Glada Kocken?

Hej,

Har hittat Glada Kocken som catering i Göteborg och det är VÄLDIGT billiga... men jag blir lite misstänksam när det är FÖR billigt. Men priserna är så klart väldigt lockande. Någon som hört talas om detta ställe?

• Svar på tråden Glada Kocken?
  • Augustivigsel

Hej

Vi brukar äta lunch därifrån. Maten är ok men ingen gourmetmat, fast man får ju hoppas att det är lite annat om man caterar till fest än när man äter till lunch?

• ribeccas

Om det är ok mat till lunch då är det ok mat till catering eller värre..  oftast samma kock och personal  ..  ( vad jag skulle gissa på ialla fall)

• hanmat

Vi har bestållt våran mat därifrån.Har fått det på rekomendation,hoppas att det är bra.Återkom efter midsommar då vårat bröllop är om du vill veta exakt!

• snuttitess

När jag pratade med de så fick man inte provsmaka på maten innan. Om man inte beställde den maten som de lagade just den dagen man skulle dit på provsmakning. Så vi hoppade över de för vill gärna provsmaka innan man bestämmer sig.

Men  funderar på http://www.hembestallning.com eller himmlagott ska träffa de båda framöver.

Svar på tråden Glada Kocken?