• scarborough81

Paniken börjar komma...nervositeten med...

Jag börjar redan drömma om bröllopet och känner mig nervös över att allt ska klaffa som vi vill at det ska.
    Är inte nervös över vigseln så klart och att få gifta mig med världens underbaraste man.Är det fler än jag som känner mig nervös?

• Svar på tråden Paniken börjar komma...nervositeten med...
  • ayle

mhumm... jag me.

Tycker att man drömmer om allt och lite till varge natt;-/
    Har ångest mestadels av tiden allment pga allt som ska fixas, och gubben min är som lugnet själv...hihi

• kikel

jag vet hur du känner. och det värsta för mig är att det bara blir värre och värre... men samtidigt är det en rolig nervositet

• Twid

Här är en till=D Vi gifter oss inte försän i Augusti!

Jag vakna av en hel sjuk brällops dröm! Va tvungen att tänka efter noooga när jag vakna hur fan det låg till på riktigt! haha!

Drömde att jag på bröllopsdagen kom på att min blivande inte va pappa till våra barn. Och barnen hade blivit till samma dag på en resa..Som hade skett 1 år innan jag och min blivande träffades! ännu mer krux när det råkar vara 3 år mellan barnen! haha! Den va så läskigt verkligt..Och där stod jag i min fiiina klänning och berätta för min blivande vad jag kommit på och då kläcker han att han var gravid i vecka 17! haha! Det va verkligen en av dom mest skruvade drömmarna jag haft!

sen drömmer jag om våran gästlista och så planerar jag bordsplacering när jag sover!

Man är bra knasig som människa! haha!

• ängeln24

Jag drömmer också konstiga drömmar, främst att jag glömt sminka mig eller att jag har en ful klänning och det värsta (som om inte det andra vore nog) kommer jag SENT. Måste alltid stressa i drömmen men kommer aldrig fram....

Är lite orolig över gästlistan, vi har tagit bort några och är orolig för att saker inte kommer bli som vi kanske tänkt oss men det är lång kvar (28/8-10) så allt fixar sig!

• scarborough81

Vi gifter oss 5/6-2010... tre månader kvar till Dagen D ;)

• Lillskoj

Vi gifter oss inte heller fören i aug (28:e). Men jag tänker på bröllopet varje dag, och får en liten klump i magen. Vill ju bara att allt ska bli sååå bra! Jag är först ut av mina vänner/ syskon också, och bara det känns lite nervöst...

Jag drömde faktikst också om att min klänning var hemsk, och den hade typ spruckit i sömmarna. Vi kom försent till vigseln p.g.a. en poliskontroll och dom vägrade släppa igenom oss. När vi väl kom fram var det 5 stackare som hade suttit och väntat på oss. Alla andra hade tröttnat...

• Prinsessanis

Vi gifter oss nästa lördag! Personligen lider jag av sömnbrist. Vaknar, somnar, vaknar, somnar osv.. Drömmer sjukt realistiska drömmar om bröllopet. Tur att man har ett jobb man kan fokusera på annars hade jag blivit galen!

Trodde inte att jag skulle bli så nervös som jag är. Allt är under kontroll, vi har tänkt på allt, imorgon borde alla förberedelser bli klara, prästen är helt underbar!
    Så egentligen borde jag inte vara ett nervknippe...

Så till er alla blivande brudar som har lite tid kvar till dagen D. Det blir värre

• Björkholm

Herre gud vad jag skrattar när jag läser alla inlägg. Varför jag skrattar är för att jag känner igen mig i v ad alla skriver. Jag tänker, andas, drömmer bröllop dygnet runt.

Kom på mig själv efter att jag hade varit inne i en matbutik och handlat att när jag kom ut så insåg jag att jag inte hade tänkt på bröllopet i ca 5 min inne i butiken =)

Mardrömmarna är dock värst... och då har även jag 6 månadert kvar till den stora dagen.

• HK8

Som jag skrev förut i en annan tråd, jag drömmer också helkonstiga drömmar om bröllopet!

Som att någon river sönder min brudklänning eller att jag tappar min diamant på ringen! Hmm.. Ja, nu är det ca 3,5 månader kvar. Jag är lite rädd för jag tänker att det är en såååå stor grej att gifta sig, måste hinna med mentalt också!!!! Men bara att tänka att man går in och ut i kyrkan för att man vill leva med sin älskade... Det blir nog bra :) NO PANIK :)

Svar på tråden Paniken börjar komma...nervositeten med...