Suitopia, tråd 2
Hej, nu har jag beställt, verkligen spännande.
Det hade vart kul att höra om några andra har fått sina?
www.brollopstorget.se/Forum-1-68/m3600625.html
Hej, nu har jag beställt, verkligen spännande.
Det hade vart kul att höra om några andra har fått sina?
www.brollopstorget.se/Forum-1-68/m3600625.html
Jag har flera stycken som jag är väldigt nöjda med. Vad köpte ni?
Vi köpte exakt den som kan ses som bild 3 i kundgalleriet, skall försöka länka. www.suitopia.se/customer_gallery.aspx
Tror det blir gör bra.. :)
Kan man beställa bara västar där också? Eller måste man beställa hela kostymer?
Vet faktiskt inte, kanske kan maila dem o fråga, jag hade ett par frågor och de var väldigt hjälpsamma.
Vi köpte enbart en väst engång, vi hade visserligen handlat ett par kostymer tidigare så de kanske ville göra oss en tjänst, men min erfarenhet var att de var ganska flexibla.
Jätte snyggt, vi beställde vanlig kostym, men ångrar faktiskt att han inte hade Jaqett, tycker det är sååå snyggt.
Hur mycket kostar en frack från Suitopia och kan man även köpa tillbehören där?
Om jag kommer ihåg rätt så är det samma pris på alla typer kostymer, endast tygets om ändrar priset. De har flugor iaf?
Min bror beställde en frack till en sittning, tror han betalade 2000kr
Dubbel kollade med honom nu, 1800 kostade den, men han var med i deras facebook grupp, då fick man rabatt.
Hur lång tid tog det innan er kom? Jag är jätte nyfiken..
Jag har beställt flera stycken, varierade lite, mellan 3-5 veckor.
Jag var mycket nöjd.
Mycket bra, tack för infon.
Hej Sara, blev det bra?
Hej, jag kan se att den är skickad så den borde komma vilken dag som helst nu, gud vad spännande. :)
Idag kom den, måste säga att den blev otroligt bra, satt perfekt och nu längtar jag mer än någonsin till bröllopet :)
Ååå vad roligt att läsa om att fler hittat Suitopia, min blivande har tänkt beställa därifrån och det känns tryggt att ni har så många positiva kommentarerer om Suitopia.
Han tänker sig en mörkgrå Frockcoat med kinakrage (han mailade och frågade om man kunde beställa det och det gick utmärkt trots att det inte ingår i vanliga sortimentet) och svarta byxor. Västen och plastrongen kommer min sömmerska sy till honom och en likadan till vår bestman.