• 31Juli

    Fel färg på texten

    Idag kom inbjudningskorten vi beställt, de blev fina men texten är lila, vi hade beställt blå text eftersom temat är blått. De går ju inte att använda, väntar nu på svar från kundtjänst. Hade ju velat göra klart de under nästa vecka eftersom vi tänkte skicka ut korten i mars.

  • Svar på tråden Fel färg på texten
  • fjutjur brajd

    Åh, va tråkigt!


    Hoppas att det ordnar sig för er!


    Står det färgen blå i er beställning så borde det ju inte vara några problem att få nya! Men tråkigt om ni inte kan skicka dem när ni hade tänkt.


  • 31Juli

    Det gick att välja bland några få färger, igen av de är lila som på korten jag fick. Jag har skickat en bild av ett kort så de får se hur det ser ut. Hoppas verkligen de tar på sig ansvaret och gör nya eller ger mig pengarna tillbaka. Inte för att de var så dyra, men rätt ska vara rätt.

  • Snufflan

    Jag hade nog faktiskt postat korten som det ser ut. Tror inte en ända gäst kommer spara sin inbjudan och ta med till bröllopet och jämnföra så att färgen på texten stämmer överrens med resten av era dekorationer...

  • ade83

    Nej, fast man vill ju ändå att d skall bli som man tänkt sig när man lägger ner så mkt tid o energi på att nåt skall bli bra. Annars retar man sig ju på d. Ska ju kännas bra för er när inbjudningarna skickas ut.

    När vi fick inbjudningarna vi beställt så hittade vi ett litet fel på dem o vi blev givetvis besvikna. Jag kastade mig på telefon o ringde upp dem direkt. Jag hävdade min rätt och sa att jag ville ha nya fort för att vi ville skicka ut dem om bara ett par dar. Dagen därpå fick vi nya perfekta kort!

  • 31Juli

    Det är bara vita kort med tryckt text som vi tänkt limma på blå papper så det blir en blå ram runt, så det ser inte bra ut ihop med lila text.

  • Sebastiána
    31Juli skrev 2010-02-19 11:26:00 följande:
    Idag kom inbjudningskorten vi beställt, de blev fina men texten är lila, vi hade beställt blå text eftersom temat är blått. De går ju inte att använda, väntar nu på svar från kundtjänst. Hade ju velat göra klart de under nästa vecka eftersom vi tänkte skicka ut korten i mars.
    Tror inte att några av gästerna tänker på det!
  • Sebastiána

    Naturligtvis ska man få det man beställt och betalat för, men som sagt jag tror inte att gästerna märker något. Ni kanske kan få någon kompensation - lite av pengarna tillbaka?

Svar på tråden Fel färg på texten