• Dolly84

Vad ska ni önska er i bröllopspresent?

Ni som inte önskar er resebidag eller pengar, vad ska ni önska er? Lite nyfiken bara! Jag och min fästman har redan det mesta och har inte plats för mer prylar, så därför önskar vi oss resebidrag.

• Svar på tråden Vad ska ni önska er i bröllopspresent?
  • Blivandefrueriksson

Vi önskar oss gräsklippare, utemöbler mm. Vi får vårat hus 3 mån innan vi gifter oss ha ha ha Lär vara enkelt att köpa present till oss..

• CeKe

Av just den anledningen önskar vi oss enbart pengar!

• miaik

Vi kommer att önska oss grejer under temat champagne! Champagneglas, champagneprovning, champagne, mousserande vin osv... :)

Vi har det mesta vi vill ha, och då känns det kul att önska sig något lyxigt som man kan njuta av tillsammans.

• TheSecret

Presentkort till vår Thailandsresa :) That's it!

• molnis

Vi har vart tillsammans i 11 år å har mycket saker som servis glas osv men ändå en hel del vi saknar.. pepparkvarn bra kastruller (anv fortf de vi köpte när vi flyttade hemifrån för många år sedan) nya bestik men vi hittar inga vi vill ha..hm sedan är det utflykter til bröllopsresa och upplevelser (musikal, opera, vinprovning osv). Men även hittat lite fina tavlor . Gillar ej att skriva önskelista för blir glad för det mesta och kul med personligt men alla frågar ju vilket vi med förstår.. Så börjat försöka få till en lista.

• Aleta

Jag önskar att vi hade önskat oss något fint, typ presenter mot fattigdom eller en gåva till WWF eller något liknande, men det kom vi inte på förrän efteråt.

Vi önskade oss ingenting, men om någon absolut ville så fick de ge ett bidrag till festen.

• NiVi

Vi kommer önska oss byggvaror :) Iden är att lämna in en önskelista på byggmax (om dom går med på det) och sen får de som vill åka dit och köpa presenten där men mina föräldrar som kommer vara "presentansvariga" åker dit ett par dagar innan bröllopet och hämtar allt med ett släp! Lite annorlunda och kul tycker vi! Det enda vi vill är att få renovera och bygga ut huset och att önska sig pengar kändes inte bra för oss!

• FramtidaFruSandberg

Vi kommer att önska oss pengar men också glas (av alla de slag) ur en speciell serie. Vi har lite glas hitan och ditan men inte många som matchar

• NoCh

Vi har inte gjort ngn officiell lista ännu, men vi har samma tankegångar som du.. Men jag har tänkt att man kan specificera lite, som tex; upplevelser eller presentkort på NK/Åhléns/IKEA (vad man nu gillar) eller på ticnet, där man kan köpa biljetter till massa roliga events!

• Oktoberbrud2010

vi kommer önska oss presentkort på IKEA, Ähléns och Duka.

• HelenaO

Vi kommer att önska oss presetnkort ifrån Forex, så att folk som vill bidra med fickpengar till upplevelser under vår bröllopsresa till Thailand, ex en drink i solnedgången, en mysig massage eller en elefantritt :)

• Kattpoet

2 stycken sommarbusskort, gummistövlar och en bra karta om den närliggande skogen.

Ja, vi har ju allt och det vi inte har behöver inte just nu och två sommar busskort skulle hjälpa oss jättemycke.

• maddde

Vi ska göra en bröllopsönskelista på Cervera som alla kan hitta i valfri Cervera butik. De har mkt saker som vi vill ha så det passar oss perfekt.
    Sen får vi ett presentkort av Cervera på 10% av värdet på de varor som köpts från önskelistan som gåva.

Svar på tråden Vad ska ni önska er i bröllopspresent?