• Björkholm

21 augusti 2010

Hej alla bröllopssugna brudpar! Jag och min blivande ska gifta oss den 21 augusti i Grödinge kyrka.

Jag undrar nu om det finns några andra där ute som också ska gifta sig denna dag?

Hur långt har ni kommit i förberedelserna?

• Svar på tråden 21 augusti 2010
  • stiina

Vi ska också gifta oss denna dag i Fulltofta kyrka, mitt i skåne! Vi har kommit en bit på vägen - klart är kyrka, festlokal, kläder, ringarna, rispåsarna och håller för fullt på med inbjudningskorten. Ni då??

• Björkholm

Vi har bokat kyrka, festlokal, köpt klänning, hittat en potentiell ring för mig, samt beställt inbjudningskort. Vi har ännu inte berättat för våra familjer och vänner att vi ska gifta oss så det blir en stor överaskning när inbjudningskorten kommer. Därför har vi bestämmt att skicka ut den om ca en vecka när de är klara.

Vi har börjat titta lite på resor, men det lutar åt en resa runt jul eftersom jag studerar och min kille driver eget så vi kan inte åka i anslutning till bröllopet.

Har bröllop i tankarna hela tiden, både jättejul, men även lite frustrerande då det ibland är svårt att fokusera helt på annat.

Lycka till med all planering så håller vi tummarna för ett riktigt kanonväder den 21/8 =)

• stiina

Vi har redan beställt fint väder denna dag:)

Det med resa tycker jag e svårt. Vi vill åka på en kryssning i karibien men känns som att vi nog får ta nya tag efter bröllopet och spara till det. Har själv nästan precis tagit examen så man får ju jobba lite me så man får ihop pengar till allt man vill göra!

Vi ska nog försöka skicka ut våra inbjudningskort under mars månad så det blir nog till att jobba med dem till helgen! Men det blir nog bara roligt!

Förstår dig helt vad gäller att man ständigt tänker bröllop! Lyssnar en hel del på jobb på en av våra låtar vi ska ha i kyrkan!

• anoli

Här är en till som har 08.21 som datum :)

Vi har bokat bröllopsresa, åker onsdagen efter bröllopet.

Känns som att vi har hunnit med mycket än så länge..