brasiliansk vaxning
Inspirerad av denna tråd ska jag idag göra min första brazilianare. Återkommer i eftermiddag om hur ont jag tyckte att det gjorde.
Inspirerad av denna tråd ska jag idag göra min första brazilianare. Återkommer i eftermiddag om hur ont jag tyckte att det gjorde.
Nu har jag gjort min första brazilianare och jag lovar att jag aldrig aldrig någonsin kommer raka mig igen! Antingen vax eller naturligt lurv hädanefter.
Jag tyckte inte att det gjorde jätteont, det är klart att det kändes och på vissa ställen kändes det rejält men inte alls så ont som jag föreställt mig. Å andra sida hade jag pillat i mig en ipren i förebyggande syfte, får prova utan nästa gång.
De första minuterna kände jag mig ganska obekväm, men det gick över väldigt fort. Dock blev jag lite förvånad när man skulle vända på sig, jag trodde att man bara gjorde framsidan och under, men det vara bara att snällt vända på sig och ta baken också.
Det verkar som om alla vi som blivit inspirerade att pröva brazilianare efter att ha läst denna tråd har gått till samma ställe Ska pröva clinic devine nästa gång.. eller snarare borde jag gå ganska snart, det växte ut snabbare än jag trodde *snopen*
Är det någon annan som har tips på bra vaxningsställen?