• scarborough81

Ska på spakryssning.. utan min M2B

Vi har inte sovit själva på över ett år och nu ska jag snart iväg på möhippa på kryssning och spa med cinderella... Känns ungefär som när man åkte hemifrån första gången och skulle sova borta...
    Helst vill jag att min M2B åker med, men gömmer sig lite så att ingen annan vet att han är med förutom jag, så kan jag smyga in i hans hytt på kvällen... Är man galen som inte vill sova borta från han?
    Min svägerska tycker det bara är skönt att slippa sin sambo för en natt, de har varit i lag i snart 20 år...

• Svar på tråden Ska på spakryssning.. utan min M2B
  • ThereseStefan

Det kan väl vara kul att hitta på något själv med tjejgänget utan sin sambo. Det är ju framförallt nyttigt för förhållandet att få längta efter varandra någon gång.

• scarborough81

Jo jag vet.. ser ju fram emot att få behandling coh bara slappa och tänka på annat förut bröllopet... försöka iaf.. Han är ju bara ett telefonsamtal bort eller ett sms...

• bobods

Jag känner igen känslan men måste hålla med theresestefan, det gör er bara gott med ett par nätter isär! Ha riktigt roligt med kompisarna, njut, och tänk sen vad härligt när du kommer hem igen

• Maxiander

Ja är ju så mysigt att få sakna och längta efter varandra :)

Vi sover aldrig ifrån varandra direkt frivilligt men ibland, tex när A har seglingstävlingar, så har det blivit en ensam natt, är extra mysigt att få sova tillsammans sen när han kommit hem igen!

www.maxiander.se/

• FiaLottaoälsklingen

det är alltid jobbigt att vara ifrån varandra om man inte är van men det kan vara nyttigt också =) och sen har du ju alla dina vänner med och ni kommer ha så kul och vara fullt upptagna att den natten och dagarn går fort!

jag åkte till australien och pluggade i fyra månader medan sambon stannade kvar hemma och jobbade och det funkade faktiskt mkt bättre än vi trodde. och sen blev det såååå mysigt när han kom ner och vi åkte på semester ihop efter så lång til ifrån varandra...... =)

Svar på tråden Ska på spakryssning.. utan min M2B