• gbg78

Göteborg - Hjälp med förslag på aktiviteter!

Hej
    Planerar en möhippa i vår som kommer äga rum i Göteborg, är ute efter att göra någon slags tävling, typ robinsontävlingar, "fångarna på fortet" och liknande. Helst så att alla som är med kan delta, inte bara den blivande bruden. Öppen även för andra förslag, man blir så lätt insnöad på en viss typ av möhippa känner jag :)
    Bruden är ganska tävlingsinriktad och gillar utmaningar. Det kan även va en bit utanför stan, men inte för långt iväg så att det går åt för mycket tid till att ta sig fram och tillbaka.
    Otroligt tacksam om någon har tips och idéer!
    /J

• Svar på tråden Göteborg - Hjälp med förslag på aktiviteter!
  • clakar

Jag kom precis hem från en kväll på Laserdome i Mölndal (väldigt nära stan, 8 minuter med spårvagn från korsvägen). Inte för att jag trodde att det skulle vara så roligt att springa runt och skjuta massa småglin och dataspelskids, men h-vette vad roligt det var! Googla Laserdome Mölndal, så hittar du hemsidan.

• AndyP

Det finns massor av saker att göra i Göteborg. Varför inte testa beachvolley inomhus eller att åka go-cart på vatten?

Mer tips finns här:
    www.eventguiden.se

• naturtanten

vi körde femkampen på Liseberg, men kanske inte e lika kul för infödda göteborgare som för oss som inte varit där så ofta

• gbg78

Tack för alla tips, det blir nog något av era förslag, ska boka i veckan !

• Goody

Gökboet är ju bara hur kul som helst. Det som är bra är att man kan ta med sig egen partydricka så man slipper köpa för dyra pengar. Vad är Gokart på vatten? Det lät spännande!

Svar på tråden Göteborg - Hjälp med förslag på aktiviteter!