Skriva alla inbjudningar för hand?
Någon som har gjort det? Man kanske lär lägga till en CD-skiva eller ett tryckt infoblad också :)
Men vore det inte snyggt med svart bläck i skrivstil på tjockt vitt papper?
Någon som har gjort det? Man kanske lär lägga till en CD-skiva eller ett tryckt infoblad också :)
Men vore det inte snyggt med svart bläck i skrivstil på tjockt vitt papper?
Har man en snygg handstil och inte allt för många gäster så tycker jag absolut att det är en personlig och trevlig detalj!
vi funderade på att göra det för det blir verkligen supertrevligt men kom sen på att bara man skrivet ett litet fel på inbjudan så vill man ju inte skicka iväg den sen. Det blev för stort projekt.
Vi skrev våra för hand, jag tycker det är fint och personligt :) Själva texten i inbjudan var inte så lång dock, utan vi la också i en lapp med info som var färdigtryckt.
Lycka till!
Om man börjar i tid så... nåt pyssel vill jag göra!
Sitter och kollar i galleriet efter bilder på lackstämplar- det måste jag ju såklart ha om jag ska skriva för hand. Men varför är det så många bilder på katter under "trycksaker"?! Jag förstår inte... :)
Det vore jättefint och dessutom jätteroligt att få en sådan inbjudan. Skulle verkligen kännas att ni lagt ner både tid och tanke..
Jag kommer skriva våra inbjudningskort för hand och även lägga i en info-lapp som är dataskriven. Blir en del jobb men tror det blir fint så. :)