Beställa inbjudningskort
För dom som inte är så pyssliga av sig, var kan man beställa färdigt inbjudningskort??
För dom som inte är så pyssliga av sig, var kan man beställa färdigt inbjudningskort??
Tack, jag var inne på calligraphen och beställde provkort, mycket lättare att se hemma.
Ska kolla kortdesign med
Jag har beställt från Calligrphen.. mycket nöjd
Jag har inte beställt inbjudningskort ännu, men vi hade en stor fest för ett år sedan å beställde då inbjudningskort från "vistaprint" tror jag de heter. VÄLDIGT billigt och det vart SUPERFINA kort i bra kvalitet!
Vi beställde på www.printswithwings.com ... sååå fina kort och fantastisk kvalitet på både papper och tryck! Dessutom super smidigt och enkelt att beställa och bra, tydliga priser.
väntar på provkort från ANNABOR.com
Tack,
Jag beställde provkort från Calligraphen synd bara att de inte skrev någon text i korten så att man kunde se hur det skulle kunna se ut.
Måste tipsa om den här sidan
www.brollopsguiden.se/festprogram/index.php
Jättebra verktyg för att göra korten själv, lätt och supersmidigt.. Då behöver du ju bara köpa fina papper och skriva ut...
Vi beställde från Calligraphen, väldigt nöjda (Har blid i galleriet på utsidan).
Provkorten fick vi lite blandat, vi beställde mååånga innan vi bestämde oss Ibland var de helt blanka, layout på framsidan och ibland med tryck både på ut o insida. Beror nog på vad de råkar ha liggandes.
Jag tar tillbaka mitt tips - suttit och fixat i fyra dagar - sparat som en tok och nu - borta.. kul..
ska tillägga att de kom idag.. de var såå fina. vi har äntligen bestämt oss för den ena.. efter att ha fått många provkort både från calligraphen o kortdesign.. åå vad jag vart glad när jag hämtade in posten idag
Vi har nog bestämt oss med, jag gillade ett kort från Calligraphen, med ett stort & tecken på
hej;
min kompis beställde hos dininbjudan.se har fina handgjorda kort till bra pris tycker jag!
lycka till!
Jag har valt format och gör orginalet själv. Köper papper på MAP i Stockholm och lämnar sen till tryckeri i city. Genom att själv göra originalet sparar jag 1000:-
Papper på MAP i hela ark är mycket billigare än på t e x Matton och Panduro och bättre kvalitet!
När jag får korten kommer jag att klistra på spets och två duvor på varje inbjudan, så är det ändå unikt :)
Jag vill också slå ett slag för Calligraphen, bra service och snabb leverans!
Jag har gjort massor av handgjorda kort till vänner mm. Kika gärna in i mitt galleri eller på min blogg
www.stellailonlovin.blogg.se