• Tessie89

Beställa inbjudningskort

För dom som inte är så pyssliga av sig, var kan man beställa färdigt inbjudningskort??

• Svar på tråden Beställa inbjudningskort
  • Tessie89

Tack, jag var inne på calligraphen och beställde provkort, mycket lättare att se hemma.
    Ska kolla kortdesign med

• Majjan79

Jag har beställt från Calligrphen.. mycket nöjd

• flassan

Jag har inte beställt inbjudningskort ännu, men vi hade en stor fest för ett år sedan å beställde då inbjudningskort från "vistaprint" tror jag de heter. VÄLDIGT billigt och det vart SUPERFINA kort i bra kvalitet!

• marriedwithchildren

Vi beställde på www.printswithwings.com ... sååå fina kort och fantastisk kvalitet på både papper och tryck! Dessutom super smidigt och enkelt att beställa och bra, tydliga priser.

• Tessie89

Tack,
    Jag beställde provkort från Calligraphen synd bara att de inte skrev någon text i korten så att man kunde se hur det skulle kunna se ut.

• Nordiskbrud

Vi beställde från Calligraphen, väldigt nöjda (Har blid i galleriet på utsidan).
    Provkorten fick vi lite blandat, vi beställde mååånga innan vi bestämde oss Ibland var de helt blanka, layout på framsidan och ibland med tryck både på ut o insida. Beror nog på vad de råkar ha liggandes.

• Senilia

Jag tar tillbaka mitt tips - suttit och fixat i fyra dagar - sparat som en tok och nu - borta.. kul..

Senilia skrev 2010-03-03 13:26:22 följande:
    Måste tipsa om den här sidanwww.brollopsguiden.se/festprogram/index.phpJättebra verktyg för att göra korten själv, lätt och supersmidigt.. Då behöver du ju bara köpa fina papper och skriva ut...
  • fryser

ska tillägga att de kom idag.. de var såå fina. vi har äntligen bestämt oss för den ena.. efter att ha fått många provkort både från calligraphen o kortdesign.. åå vad jag vart glad när jag hämtade in posten idag

• Tessie89

Vi har nog bestämt oss med, jag gillade ett kort från Calligraphen, med ett stort & tecken på

• LOULETTEO8

hej;
    min kompis beställde hos dininbjudan.se har fina handgjorda kort till bra pris tycker jag!
    lycka till!

• Long engagement

Jag har valt format och gör orginalet själv. Köper papper på MAP i Stockholm och lämnar sen till tryckeri i city. Genom att själv göra originalet sparar jag 1000:-
    Papper på MAP i hela ark är mycket billigare än på t e x Matton och Panduro och bättre kvalitet!

När jag får korten kommer jag att klistra på spets och två duvor på varje inbjudan, så är det ändå unikt :)

• Annapanna larsson

Jag vill också slå ett slag för Calligraphen, bra service och snabb leverans!

Svar på tråden Beställa inbjudningskort