• skorpion76

Att gifta sig Barcelona

Hej! Är det ngn som gift sig i Barcelona och kan lämna tips? Vi vill helst gifta oss på stranden och behöver ju vigselförättare och vittnen. Ngn därute som vet vart man kan vända sig eller har ngt bra tips på lämplig webbsida? Tack på förhand.

• Svar på tråden Att gifta sig Barcelona
  • proteabruden

Det finns nog en del del information pa natet men jag undrar om man inte maste vara bosatt i Spanien en viss tid innan man kan gifta sig dar. Ambassad eller konsulat kan vara en annan mojlighet men det ar ju inte strand direkt...

• asfaltsblomman

Hej!
    Jag har inga som helst tips att ge dig om vigslar i spanien tyvärr, vill bara säga att Barcelona är en helt fantastisk stad. Jag och min M2B förlovade oss där 18/9 -09. Kunde inte bli bättre. Besökte Font Magica och där bland barnfamiljer, fotograferande japaner och vacker musik bytte vi ringar. Än så länge bästa stunden i mitt liv. Hoppas verkligen ni löser det praktiska och får ett underbart bröllop. Lycka till

• skorpion76

Hej på er och tack för att ni tog er tid! Jag får söka vidare på nätet så länge. Låter mysigt i Barcelona, helt klart! kram på er!

Svar på tråden Att gifta sig Barcelona