• scarborough81

Dalabrudar 2010

Tänkte starta ett forum för oss som har lyckan att bo eller gifta oss i Dalom.

• Svar på tråden Dalabrudar 2010
  • Ciinderella

Vi kommer att gifta oss i Rättviks kyrka den 5 juni :) Hur långt har ni kommit i planeringen och vart ska ni gifta er?

• scarborough81

Vi ska gifta oss i Grangärde kyrka 5 juni. Gjorde vår prel bordsplacering igår, så nu är det klart. Vi har kommit ganska långt på vägen, klänningen och frisör och smink bokad, fotograf bokad, save the dat utskickad med svar redan, matplaneringen klar, bystuga bokad... min M2B kläder och skor kvar och att hitta någon som kan hjälpa till med serveringen. Ringar så klart är också kvar.
    Ni då hur långt har ni kvar med planeringen?

• näsbo

Vi ska gifta oss i Siljansnäs kyrka den 17/7. Nyligen skickat ut inbjudningskort, så skööönt...tog sin lilla tid :)

• näsbo

Kan tillägga att vi har ordnat bystuga, cateringfirma och lite matplanering,klänning, ringar, fotograf, violister som ska spela i kyrkan, trubadurer (tur att det är min brors band). Det som ska ordnas nu är att boka frisör ev sminkös, klädsel till M2B, skor.

• HK8

Hej Hej :)

vi kommer att gifta oss den 12 juni.
    Det som vi har kvar ärlite av dekoorationen, kator, hitta material och göra festprogrammen. Några fler inbjudningkort. Sedan måste mannen ha skor :) Och lite annar smått och gott, det mesta är klagrt, tror jag! Juste, frisör..

• HK8

Ursäkta alla felstavningar, har inte vant mig vid min lilla laptop! :p

• emory

Hejsan! Vi kommer att gifta oss i Orsa kyrka den 4/9!!
    Hade planerat in den 28/8,men hembygdsgården som vi vill ha festen på var tyvärr bokad.
    Men men,en vecka hit eller dit.
    Vi har bokat festlokal,kyrka,band,nästan hittat allas kläder,maten under planering,save the date korten på väg ut.
    Sen är det väl hur mycket som helst kvar!

• Ciinderella

Vi har bokat kyrka, bystuga, frockcoat,bröllopssvit,brudklänningen är köpt, lite matplanering, vigselringen är inne på gravering och bröllopstårtan är beställd.

Just nu letar vi efter någon trubadur eller band till festen. Har ni några tips?

Svar på tråden Dalabrudar 2010